30-05-2018, 22:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2018, 22:48 PM ja muutjaks oli veix__.)
Põlemisgaasi lõhn ja mõju tervisele (tervis on hindamatu väärtusega!) on üks asi, aga mitte vähe tähtis on ka kütuse kvaliteet ja mõju tehnikale. Teada-tuntud teema, et tavabensiiniga (vähemalt Eestis müüdava 95-ga) on saagide omanikud ikka üsna usinalt saanud karburaatoriprobleemide küüsis vaevelda- membraane vahetada ja imepeenete düüside/kanalite ummistusi likvideerida ja peale pikka seismist ujukikambri põhjast valget puru kokku "kühveldada". Väntvõlli simmerite riknemised saasta bensiini mõjul ei ole ka linnalegend.
Mu jaoks pole küll ühtegi head põhjust miks peaksin tavabensiini kasutama kodukasutuses. Eks natuke mõjutab see ka, et saan hinnaga 14 eur/5L, aga samas kunagi varem tavahinnaga ostes hakkasin juba kasutama, lihtsalt siis ma ei kasutanud seda igas tööriistas, vaid ainult 2-taktilistes (muruniidukisse läks 98).
Mu jaoks pole küll ühtegi head põhjust miks peaksin tavabensiini kasutama kodukasutuses. Eks natuke mõjutab see ka, et saan hinnaga 14 eur/5L, aga samas kunagi varem tavahinnaga ostes hakkasin juba kasutama, lihtsalt siis ma ei kasutanud seda igas tööriistas, vaid ainult 2-taktilistes (muruniidukisse läks 98).