23-05-2004, 19:34 PM
Sai siis lõpuks mootor kokku ja peale, käimasaamisega oli alul probleeme, kuna panin jagajasamba ühe hambaga mööda ja gaasihoovastik oli liiga peal. Tulemuseks oli see, et mootor käivitus, aga pöörded oli kõrgel. Kokkuvõttes sai terve päeva jagu aega raisatud probleemile, mis lahenes minutitega. Gaasihoovastiku lüli tuli lühemaks teha, et vedru selle lõpuni tõmbaks. Vahepeal sai karburaator lahti võetud ja puhastatud, ladaklubi zajetsi isa müüs mulle ühe k-124 millel oli tooretrossi kinnitus murdunud ja sealt sain korralikud düüsid ja terve jala(enda omal murdus üka kõrv ära), avastasin, et minu karbussis oli üks düüs kinnine, st. auku polnud vist kunagi olnudki. Niipalju kui joonistest aru sain oli tegu tühikäigu düüsiga, see allpool , küljel 14 poldi taga, poldil on peas lõhik et saab ka kruvikeerajaga keerata. kuidas mootor enne tühikäigus töötas, ei tea, äkki selle gaasihoovastiku tõttu. Igatahes sai masin tiksuma ja korralikult. Ülevaatuse väljatrukk:
CO% 0,26
CO2% 14,60
HC,ppm 38
O2% 0,84
Lambda 1,030
teine
CO% 0,22
CO2% 14,50
HC,ppm 75
O2% 0,84
ja õhtul sai SAS\'i ees sõitu tehtud, kohal oli tsaika gaz 14, gaz 21 helebeez sergei, gaz 21us helehall(minu), gaz 22 helehall Tõnu Piibur, ja siis 4 musta gaz 24, 24-10, ralli 24, gaz 69 villis, ziguli 2101. Kokkuvõttes päris kena kolonn. Hea ja informatiivne kokkutulek minu jaoks, sai nii mõndagi teada. Tänud Tõnu Piiburile istmekatete ja info eest, Aitähh Sm. Taskule hea võimaluse eest.
CO% 0,26
CO2% 14,60
HC,ppm 38
O2% 0,84
Lambda 1,030
teine
CO% 0,22
CO2% 14,50
HC,ppm 75
O2% 0,84
ja õhtul sai SAS\'i ees sõitu tehtud, kohal oli tsaika gaz 14, gaz 21 helebeez sergei, gaz 21us helehall(minu), gaz 22 helehall Tõnu Piibur, ja siis 4 musta gaz 24, 24-10, ralli 24, gaz 69 villis, ziguli 2101. Kokkuvõttes päris kena kolonn. Hea ja informatiivne kokkutulek minu jaoks, sai nii mõndagi teada. Tänud Tõnu Piiburile istmekatete ja info eest, Aitähh Sm. Taskule hea võimaluse eest.