23-05-2004, 22:59 PM
Enamus meist mäletab NL ajast, et liikluspildi lahutamatuteks osadeks olid veokate taga vänderdavad kompressoreid, mis \"järsku\" uue aja saabudes meie linnpildist kadusid.
Põhjuseks oli tedagi nende suur liiklusohtlikus. Imelik on see, et hiljem pole neid aga kusagil mujal \"statsionaarselt\" töös täheldanud.
Siit ka küsimus, kas keegi on uurinud nende haagiste ajalugu ja eri mudeleid ning seda, kuhu nad kõik järsku kadusid.
Teise teemana võtan üles nö. kaljavaadid, mida vingemad autojuhid lausa nelja-viie kaupa endal järgi rakendasid.
Uuriks, mis mudeli nimetust need kandsid ja kas neist ka erinevaid versioone toodeti.
Meenub kelleglei veel mõni selline eripärane haagis, mis NL ajal silma võsi jääda ja mida täbapäeva liikluses enam naljalt ei kohta.
Põhjuseks oli tedagi nende suur liiklusohtlikus. Imelik on see, et hiljem pole neid aga kusagil mujal \"statsionaarselt\" töös täheldanud.
Siit ka küsimus, kas keegi on uurinud nende haagiste ajalugu ja eri mudeleid ning seda, kuhu nad kõik järsku kadusid.
Teise teemana võtan üles nö. kaljavaadid, mida vingemad autojuhid lausa nelja-viie kaupa endal järgi rakendasid.
Uuriks, mis mudeli nimetust need kandsid ja kas neist ka erinevaid versioone toodeti.
Meenub kelleglei veel mõni selline eripärane haagis, mis NL ajal silma võsi jääda ja mida täbapäeva liikluses enam naljalt ei kohta.
OÜ Green Oval
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kristjan (+372)5010599
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!