08-06-2018, 09:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2018, 09:13 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
(06-06-2018, 23:47 PM)zazik Kirjutas: Konkreetne auto oleks ilmselt juba aastaid tagasi pressi alla läinud, kuna sellise õlikuluga poleks TÜV gaasitesti enam läbinud, Xado töötluse tulemusena on ca 70kkm otsa joonistatud ja mootori poolest sõidaks veel. Ülevaatusel pole probleeme olnud.ma olen kohanud mitmeid viiteid, et 1l/1000km või enamgi õli söövad masinad lähevad TÜV-l heitgaasidega läbi. Paar viidet nt seal:
https://foorum.saabiklubi.ee/viewtopic.php?f=31&t=22656
need on 2x KATga masinad.
(07-06-2018, 19:48 PM)tõnn Kirjutas: kinnipõlenud õlirõnga peaks lahti saama vee abil, pöörded põhja ja vaikselt vett sisselaskesse.vabalthingavatel (ainult bensukad) olen ma profülaktikaks veeprotseduure viljelenud, aga turbomootoritel pole julgenud, kuigi isu on olnud. Isegi, kui otse TBsse (elimineerides turbo külma poole) kallata annab, siis veeaur võib ilmselt ka kuumal poolel jamasid korraldada? On ses osas muid arvamusi või praktikat?
Ära päris ära uputa, mootor peaks töötama protseduuri ajal.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"