08-06-2018, 22:07 PM
(08-06-2018, 11:36 AM)tõnn Kirjutas: Kui palju see õlisöömine üldse ülevaatuse CO testi mõjutab.
Mul oli Kia Rio, mis võttis olenevalt õlimargist 0,3-0,7L õli 1000 km, käivitamisel tegi alati suitsupilve, kuid CO oli eeskujulik.
Seal mängib rolli pigem lambda andurite, sissepritse ja katalüsaatori korrasolek.
Õlikulu vist nii määrav ei ole, kui just otseselt õlipealt käima ei hakka.
Mõjutab ikka.
Bentsukal niikaua, kui katalüsaator suudab põlenud ja põlemata õligaase läbi nämmutada, veel väga ei näita, aga kui asi rohkem õliseks kipub, siis ajab CH-näidu ülearu kõrgeks ja ongi kordusülevaatus teenitult olemas.
Diislil täpselt sama selle vahega, et tahmatest läheb hukka.
Konkreetne näide VW Polo '91 1,4D, mis juues paagitäie kütuse kohta kaks-kolm liitrit õli, näitas tahmatestis 2,0 (2,5 lubatud). Peale remonti näit kahanes 0,3-le.