09-06-2018, 02:46 AM
Kui me vaatame kogu maailma perspektiivi siis kõige enimarvuliselt esindatud motoriseeritud transpordivahend on 125-250cm3 mootorratas/roller. Auto transpordivahendina on kättesaadav suhteliselt vähesele hulgale maailma elanikkonnast.
Elan hetkel Krakowis ja kuna siin on niiöelda hooaeg pikem kui Eestis on linnapildis näha omajagu väikesekubatuurilisi hiinakaid ja suuremaid tsikli kategoorias rollereid. Samuti on levinud ratas 500ne 2sil Honda. Keegi ei kõvata - inimesed sõidavad tööle ja ajavad asju. Autojuhid tõmbavad ummikus ilusti eest ära, kõik saavad sellest aru et mootorrattaga sõitmise mõte on saada kähku läbi liikluse ja mitte tekitada täiendavat liikluskoormust autoga linnas liiklemise näeol. Pizzakullerid ja paljud teised sõitsid siin talv läbi rollerite / tsiklitega. Kui külm kõrvale jätta siis linnas on teehooldus tasemel libeda tee pärast väga muretsema ei pea. Talv tegelikult kestiski see aasta 2 kuud.
Olen ise sõitnud Indoneesia eri saartel rendi 125cm3 rolleritega kokku ca 900 km. Kohalike käest kuhugi teed küsides olid juhised stiilis et autoga 2 tundi mootorrattaga 20min. Auto on linnaliikluses takistus, mitte abivahend. Üldiselt liigun igapäevaselt jalgrattaga, kui midagi vaja vedada pole. Isegi Tallinnas, mis pole suurlinn ja pole erilist liiklust on see sama kiire ja teatud kellaaegadel isegi kiirem moodus kui autoga liigelda.
Vietnamis sai tellida isegi Uberi äpi kaudu omale järgi motorolleri. Kasutasin seda teenust seal korduvalt.
Sõidan vaheldumisi nii auto, mootorratta kui jalgrattaga ja saan aru, et igal asjal on oma koht ja funktsioon. Auto koht kindlasti pole linnaliikluses.
Elan hetkel Krakowis ja kuna siin on niiöelda hooaeg pikem kui Eestis on linnapildis näha omajagu väikesekubatuurilisi hiinakaid ja suuremaid tsikli kategoorias rollereid. Samuti on levinud ratas 500ne 2sil Honda. Keegi ei kõvata - inimesed sõidavad tööle ja ajavad asju. Autojuhid tõmbavad ummikus ilusti eest ära, kõik saavad sellest aru et mootorrattaga sõitmise mõte on saada kähku läbi liikluse ja mitte tekitada täiendavat liikluskoormust autoga linnas liiklemise näeol. Pizzakullerid ja paljud teised sõitsid siin talv läbi rollerite / tsiklitega. Kui külm kõrvale jätta siis linnas on teehooldus tasemel libeda tee pärast väga muretsema ei pea. Talv tegelikult kestiski see aasta 2 kuud.
Olen ise sõitnud Indoneesia eri saartel rendi 125cm3 rolleritega kokku ca 900 km. Kohalike käest kuhugi teed küsides olid juhised stiilis et autoga 2 tundi mootorrattaga 20min. Auto on linnaliikluses takistus, mitte abivahend. Üldiselt liigun igapäevaselt jalgrattaga, kui midagi vaja vedada pole. Isegi Tallinnas, mis pole suurlinn ja pole erilist liiklust on see sama kiire ja teatud kellaaegadel isegi kiirem moodus kui autoga liigelda.
Vietnamis sai tellida isegi Uberi äpi kaudu omale järgi motorolleri. Kasutasin seda teenust seal korduvalt.
Sõidan vaheldumisi nii auto, mootorratta kui jalgrattaga ja saan aru, et igal asjal on oma koht ja funktsioon. Auto koht kindlasti pole linnaliikluses.