10-06-2018, 21:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2018, 21:35 PM ja muutjaks oli Walter.)
(10-06-2018, 20:02 PM)edvard Kirjutas: Raamsaaled , hm mm , mmhmm , kuidas raamsaaled mõjutavad õlirõhu kadumist 2 000 oborotti minutis ja rohkem ? Hõredad matoorid pöördeid lisades ikka õlirõhku kasvatasid , no näiteks volga , zapakas , mosse , mis mul on olnud , vaevalt , et VAG nüüd oma küllatki ebaõnnestunud konstruktsiooniga 1980ndate aastate 2 liitrisel bensumootoril mingi imekonstrui on juurutanud , see rohkem moodsate mootorite teema .Volgadel ja mossedel polnud seda totakat 2 anduriga hoiatussüsteemi peal mis vilgub ja piniseb Vag-ide õlirõhu süsteem ei lubagi tühikäigul õlirõhu tuld põlema vaid see hoiatus hakkab teatud pööretest ning kustub kui pöörded tõusevad teatud pööretest kõrgemale - vaata kas õlitule vilkumine kaob kui sõites vajutad siduri alla ja annad korraks pöörded üle 2500. Tegelikult on ka tühikäigul rõhk puudulik aga enne ei tea kui manomeetriga rõhu ära mõõdad. Siis teab kas vaja raua kallale minna või on viga andurites või näidikublokis. Koos põhja eemaldamisega vaatad raamsaaled üle ning saad ka pumba maha võtta ja üle vaadata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)