12-06-2018, 10:31 AM
(11-06-2018, 20:44 PM)Tegelane5 Kirjutas:See pole siis võimas auto, millega fotokabiine peljata.(11-06-2018, 20:07 PM)Walter Kirjutas: 4-realiseks tahtjate enamus on kari jörme ja bomže kellel oleks mugav pööblist 120+ mööda tallata á la mul on 100k maksev saksa preemium waagen ja donnerwetter tee peab ees vaba olema schaisse!
Vaidleks vastu, minumeelest on just praegusel Tartu maanteel võimsal autol point ning vajadus 120+ mööda tallamiseks kuna head möödasõidu kohad on kaameraga ära kaetud/võetud. Samas, Tallinn-Narva maanteel saab rahulikult täpselt 110ga veokist mööda ilma mingi võimlemiseta. Võimas auto pmtslt täiesti pointless Põhiline, et ei lõugaks käes kui 110nega sõita.
Lihtsalt vajadus sõgedalt mööda pressida on mõttetus. Tahad kiire hästi juhitava autoga paugutada, ja üsk tõeline autohull peab seda aastas mõned korrad ikka tegema, turbo punaseks ja tahma lõõridest/katist välja köhima, tuleb vastav tee valida. Ja neid õnneks on!
Aga nendest frustreerunud töödejuhatajatest kolme lapsega pardal, kes oma tööandja antud alajõulist traktor-avensist maalt ema-isa juurest seapekki ja kardulat toomast tulles põllapealsesse kilemajasse vegeteerima minemiseks piinavad - neid ma tõesti ei mõista! Kõige hullemad on veel need isendid, kus seesama lihakeha lõdvalt kõrvalistmel lotendab ja memm selle asjaga õlletoobrilt koju tallab...
30 aastat roolis Haapsalu trasside kasutajana on suhteliselt selge see kaadrivalik, kes seal nädalavahetustel sõidavad. Ja teadjamate väitel pidi tööpäevane kaader ja nädalavahetuse kaader oluliselt erinema. Tööpäevadel pidi veel hullem olema teatud trassidel. Näiteks Keilast kilulinna.