12-06-2018, 11:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2018, 12:02 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Seltsimehed võivad plõksida palju tahavad, üks Härra, kes võiks omale ehitada mida iganes, veab miskipärast seuhkest käru sellise koormaga sellise riistaga. See on siis REAALNE elu, mis enamusele meile jalaga peesse taob!!
Teoorias oleme kõik kõvad mehed kalleid profiriistasid ostma. Mõni ostab ka PÄRISELT neid. Mis aga ATVd puudutab: ma püüdsin ühte Sõpra sellest eemale hoida aga EDEVUS ei lubanud majade ees lund lükata spetsiaalse traktoriga vaid tuli osta KÕIGE VÕIMSAM Can-Ami ATV ~15Keuri. Ma olen püüdnud sellega tööd teha - idiootsus kolmandas astmes! See ei ole töötegemine, see on lausnapakus.
ATV algus on 80'tel, kui masstootmisse läks Honda ATC 250ES "Big Red" trike 1982 ja esimene 4-rattaline Suzuki LT125D Quadrunner 1982. Need olid veel siis All Terrain Cycle nimelised sõiduvahendid, meil tuntud karakatitsatena. Sellise driistapuud on absoluutselt arusaadavad - ei lõhu pinnast, jõuavad midagi natuke vedada jne. Tänane poole tonni raskune rõvedate kalasabarehvidega asi on "zitt traktor" sest ei evi ei hüdraulikat, PTOd ega midagist. Tööd sellega ei tee mitte mingisugust sest IGA pööraminegi lõhub pinnast.
Kui nüüd võtta hind ja omadused suhe, siis ongi murutraktor ikkagi lisaväärtustega TRAKTOR, mis suudab niidudeki eemaldamisel ka päris arvestatavas mudas haagist vedada. Rääkimata, et murutrakatsi sabas võid seda nn"ATV-jäätmaaniidukit" vedada jne.
Ja kui juba hind läks viiekohaliseks (ennist sai nii väidetud), siis mille kuradi pärast peaks keegi ostma näiteks selle Kubota asemel mingi cänämmi Outlander 1000 X MR junntüki 18Kõssi eest??? Esimene ON murutraktor koos vahvate vajalike lisadega, teine on lihtsalt mõttetus muruniitmise ja Looduse säästmise seisukohalt. Kes tahaks OMAENDA maid ja metsasid sellega lõhkuda??? Andke aga teada nendega sõitjatele -eneil ongi ruumipuudus, sest kõik teised mõtlevad maaomanikud ajavad sellised jahipüssiga ähvardades ära. Nüüd tuli miskipärast vaikus plõksijate poolelt...
Teoorias oleme kõik kõvad mehed kalleid profiriistasid ostma. Mõni ostab ka PÄRISELT neid. Mis aga ATVd puudutab: ma püüdsin ühte Sõpra sellest eemale hoida aga EDEVUS ei lubanud majade ees lund lükata spetsiaalse traktoriga vaid tuli osta KÕIGE VÕIMSAM Can-Ami ATV ~15Keuri. Ma olen püüdnud sellega tööd teha - idiootsus kolmandas astmes! See ei ole töötegemine, see on lausnapakus.
ATV algus on 80'tel, kui masstootmisse läks Honda ATC 250ES "Big Red" trike 1982 ja esimene 4-rattaline Suzuki LT125D Quadrunner 1982. Need olid veel siis All Terrain Cycle nimelised sõiduvahendid, meil tuntud karakatitsatena. Sellise driistapuud on absoluutselt arusaadavad - ei lõhu pinnast, jõuavad midagi natuke vedada jne. Tänane poole tonni raskune rõvedate kalasabarehvidega asi on "zitt traktor" sest ei evi ei hüdraulikat, PTOd ega midagist. Tööd sellega ei tee mitte mingisugust sest IGA pööraminegi lõhub pinnast.
Kui nüüd võtta hind ja omadused suhe, siis ongi murutraktor ikkagi lisaväärtustega TRAKTOR, mis suudab niidudeki eemaldamisel ka päris arvestatavas mudas haagist vedada. Rääkimata, et murutrakatsi sabas võid seda nn"ATV-jäätmaaniidukit" vedada jne.
Ja kui juba hind läks viiekohaliseks (ennist sai nii väidetud), siis mille kuradi pärast peaks keegi ostma näiteks selle Kubota asemel mingi cänämmi Outlander 1000 X MR junntüki 18Kõssi eest??? Esimene ON murutraktor koos vahvate vajalike lisadega, teine on lihtsalt mõttetus muruniitmise ja Looduse säästmise seisukohalt. Kes tahaks OMAENDA maid ja metsasid sellega lõhkuda??? Andke aga teada nendega sõitjatele -eneil ongi ruumipuudus, sest kõik teised mõtlevad maaomanikud ajavad sellised jahipüssiga ähvardades ära. Nüüd tuli miskipärast vaikus plõksijate poolelt...