14-06-2018, 09:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2018, 09:43 AM ja muutjaks oli kunn24.)
(07-06-2018, 15:15 PM)AntsPants Kirjutas: kas vana võimu on mõtet remontida? Paljuga ja kust kohast seda hüdrorooli saaks?
Vana võimu minu nägemuses suurt remontida pole mõtet, kuna temas kiiluvad keermelatil kruvid, sees on suured sisemised lekked, silindri pinnad kulunud ja hammassektor on reeglina ka kulunud.
Mul on uus ja kontrollitud pakkuda, kui seda just tahtmine panna. Kui ma peaksin teenusena enda variandi hüdrorooli tegema, siis detaile ja töömahtu arvestades oleks kordamine eelarvega ca 1000.
(13-06-2018, 17:38 PM)Veiko Varik Kirjutas: Rooli kohapealt sellinne mõte:55A (nelikveolise) süsteemi panekuks tuleb muretseda 55A esisilla kandur, esisilla vedava hammaka korpus, silinder, roolivardad. Lisaks veel muu hüdrorooli nänn. Kui silndrit ja roolivardaid veel pakutakse, siis kanduri ja korpuse suhtes meil siin on saamisvõimalus olematu. Kui need kuskilt Venemaa avarustest leida ja siia viitsitakase saata, siis hinnad tuleksid ikkagi 100- 150 € per tükk. Kokku juba antud loetelu pealt 500- 750. Ma tellisin silindrite osas need (läheb 2 tükki; mõlemale poolele): https://www.pmkaubamaja.ee/et/hudrosilin...2-200.html . Nüüd ootan, millel poolakad suvatsevad need reaalselt hankida. Need mahuvad esisilla reduktori ja roolihoobade vahele.
Kas LTZ 55 rooli süsteemi ei anna panna kuna esisild on ju põhimõtteliselt sama?Sellel tehasest hüdrorool.