14-06-2018, 10:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2018, 12:32 PM ja muutjaks oli thunder1.)
(14-06-2018, 09:21 AM)kunn24 Kirjutas:Mina loobusin hiljuti samuti originaal roolivõimu remontimisest, sest ega ta peale korduvat lahti lappamist ja tihendite vahetamist õieti tööle ei hakanudki ja eelmisel nädalavahetusel lõpetasin enamvähem hüdrorooli peale ümber tegemise. Originaalvõim sai küll peale lahti võtmist natukene kergem, aga seda ainult suurema surve juures, kui pumba peal olev klapp välja võtta ja jagaja pool testi mõttes pimedaks panna.(07-06-2018, 15:15 PM)AntsPants Kirjutas: kas vana võimu on mõtet remontida? Paljuga ja kust kohast seda hüdrorooli saaks?
Vana võimu minu nägemuses suurt remontida pole mõtet, kuna temas kiiluvad keermelatil kruvid, sees on suured sisemised lekked, silindri pinnad kulunud ja hammassektor on reeglina ka kulunud.
Mul on uus ja kontrollitud pakkuda, kui seda just tahtmine panna. Kui ma peaksin teenusena enda variandi hüdrorooli tegema, siis detaile ja töömahtu arvestades oleks kordamine eelarvega ca 1000.
Eks see, kas remontida tasub, sõltub muidugi võimendi enda seisukorrast ka. Kui ainult tihendid läbi, siis on minu nägemuses kindlasti mõistlik võim lahti võtta ja kõik tihendid ära vahetada, sest töö ise midagi keerulist ei ole, tuleb lihtsalt selgeks teha, mis ja kuidas lahti/kokku käib, et hiljem õigesti kokku saaks ja, et ka kolvi otstes olevad mutrid saaksid õige koha peal kinni keeratud, et lõtk õige jääks. Kui originaal võim korras on, siis toimib päris hästi ja nurisema ei pea. Tihendite osas peab ainult jälgima, et õiged tihendid saaksid. Minu käest käes läbi kaks erinevat tihendikomplekti, üks vanema T-40 pildiga, teisel mingi uuem variant. Vanema pildiga komplekti tihendid olid mõõdult valed ja vähemalt minu võimuga ei sobinud.
Põhjused, miks hüdrorooli peale läksin, olid kulunud ja defektsed originaal roolivõimu detailid ja huvi hüdrorool ära proovida. Minul endal töötas originaal roolivõim juba algusest peale raskelt ja lahti võttes oli ka põhjus näha. Tehase poolt oli kolb selliselt sisse surutud, et korpuse peegelpinna sees olid sügavad vaod - võimalik, et midagi oli vahele jäänud. Lisaks oli kolb ise ka kõver ja tõenäoliselt ka klapp ja klapipesa kulunud. Ühesõnaga, oleks tulnud võimu detailid välja vahetada. Kuna eelnevalt sai siit loetud, et ka uute võimude ja detailide kvaliteet on allapoole arvestust, siis jäi ka uue võimu tellimine päevakorrast ära. Kusjuures, peale eelpostitaja tagasisidet Perikole, anti mulle uut roolivõimu küsides koheselt teada, et: "ega need korralikult ei tööta ja on pigem selleks, et vana masin liikuma saada". Ehk siis, tarnija võttis tehtud kaebuse teadmiseks ja andis saadud info ka järgmisele kliendile edasi.
Mis Sul see enda variant hüdroroolist ette kujutab? Kas silindri või silindritega varianti või vana võimu ümber tegemist hüdrorooliks?