14-06-2018, 20:37 PM
Tervist .
Nõnda , väike vahearuanne : õlirõhk selleks loodud manomeetriga mõõdetud ja rõhuanduri asemele kruvitud manomeeter näitas tühikäigul 4 bar , 2 000 pöördega 6,3bar , see siis mõõdetuna "leigel" mootoril 15 minuti tühikäigul töötamise järel .
Vahepeal sain teada , et ülirõhu tuluke hakkas jamama peale seda , kui nn. kellaplokk salongisoenduse radika vahetuseks kohalt lahkus ja pärast tagasi pandi .
Õlirõhu andurid vahetasin ikkagi , õli mootoris poolsünt 10W 40 .
Eks aja jooksul saan selgust , mis kellaplokis valesti .
Nõnda , väike vahearuanne : õlirõhk selleks loodud manomeetriga mõõdetud ja rõhuanduri asemele kruvitud manomeeter näitas tühikäigul 4 bar , 2 000 pöördega 6,3bar , see siis mõõdetuna "leigel" mootoril 15 minuti tühikäigul töötamise järel .
Vahepeal sain teada , et ülirõhu tuluke hakkas jamama peale seda , kui nn. kellaplokk salongisoenduse radika vahetuseks kohalt lahkus ja pärast tagasi pandi .
Õlirõhu andurid vahetasin ikkagi , õli mootoris poolsünt 10W 40 .
Eks aja jooksul saan selgust , mis kellaplokis valesti .