14-06-2018, 22:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2018, 13:58 PM ja muutjaks oli kunn24.)
Tsitaat:Mis Sul see enda variant hüdroroolist ette kujutab? Kas silindri või silindritega varianti või vana võimu ümber tegemist hüdrorooliks?Silindritega varianti, roolivõimendi ümbertegemine on vaid agoonia pikendamine, kuigi mõtlesin ka sellele. Selle ümbertegemise töömaht on umbes sama suur, kui silindrite paika toppimine. Dosaatorpumba paigaldus vana roolivõimu kronsa külge on mitu korda hõlpsam, kui teda kabiini juurde vägistada. Kui huvi, vaata siia https://www.upload.ee/gallery/17381/T40_hydrorool.html . Täna keevitasin kokku ja keerasin paika. St rool on mul nüüd doosaatoriga ühendatud. Viimane pilt galeriis on voolikute eskiis, tehtud kiirelt põlve otsas. Selle puhul võivad tulla väikesed korrektiivid elust enesest. Esisilla tõmbasin alt ära, siis on parem silindrite kinntuspolte reduktori korpuse külge aretada ja rooligeomeetriat kontrollida. Poldid tegin valmis, varusin 2 16 poldi jaoks Belarussi koonust, mis ümber poltide käivad, et poldid külgsuunas loksuma ei hakkaks. Selleks peab korpuse augud koonusesse freesima. Nüüd ootan silindreid.
Edit. Tehtud ta saigi (pilte muudkui lisatud), kuid silinder tuli panna 1 Belarussi oma 210 kolvikäiguga, kuna algselt soovitud silindreid ei saanud. Voolikute projekt sellega seoses ka muutus, voolikud vastavate Banjo otstega, lühema (parema) paigalduspikkus oleks sobilik 1100, pikema (vasaku) 1200. Piltidel on 1300, mis on veidi pikk. Silindril on keere G3/8", dosaatorpumbal 1/2". Voolikud silindrile 3/8". Reduktori külge tuli vastavalt lühemaks lõigatud Belarussi silindri polt keevitada koos poltide alla minevate tugevdustega. Keevitasin mitme käiguga, vahepeal lastes jahtuda. Dosaatorpumba kaitseklapi reguleerisin ringi 120 Bar-i peale.