20-06-2018, 13:12 PM
Keskmine kiirus 90 tähendab seda, et enamus aega peab spido rippuma seal 100-110 vahel. Meie teedel on legaalselt 90 isegi öösel võimatu saavutada.Ainult lendstardiga ja fotofinišiga ehk.
Oli meil kunagi omamoodi võistlus kui Belgiast koju käisime. Aacheni juurest saksa sisse tulles on Pomellenisse ca 850 km. Üritasime võistelda kes läbib selle tee suurima keskmise kiirusega. Kulus selleks aega tavaliselt 6 tundi + - 10 min. Ja rekord oli 141km/h keskmine, millest enamus sõideti hommikupoole ööd. Päeval jäi tulemus sinna 130-135 kanti. Samas enamuse ajast millal vähegi õnnestus sõita kõlkus osuti seal 200 kandis. Üks väike pidurdus ja keskmine kukkus kolinaga. Seda aga tagasi sõita endisele kohale on peavalu, pidi kõvasti "tööd" tegema.
Teine näide. Kui suurega saad öösel piloodiga lasta piirajas 90km/h neli tundi jutti siis ka keskmine ei tõuse eriti üle 80-82 km.
Sellepärast ma natuke imestangi, et kuidas on võimalik saada legaalselt 90 eestis keskmiseks.
Oli meil kunagi omamoodi võistlus kui Belgiast koju käisime. Aacheni juurest saksa sisse tulles on Pomellenisse ca 850 km. Üritasime võistelda kes läbib selle tee suurima keskmise kiirusega. Kulus selleks aega tavaliselt 6 tundi + - 10 min. Ja rekord oli 141km/h keskmine, millest enamus sõideti hommikupoole ööd. Päeval jäi tulemus sinna 130-135 kanti. Samas enamuse ajast millal vähegi õnnestus sõita kõlkus osuti seal 200 kandis. Üks väike pidurdus ja keskmine kukkus kolinaga. Seda aga tagasi sõita endisele kohale on peavalu, pidi kõvasti "tööd" tegema.
Teine näide. Kui suurega saad öösel piloodiga lasta piirajas 90km/h neli tundi jutti siis ka keskmine ei tõuse eriti üle 80-82 km.
Sellepärast ma natuke imestangi, et kuidas on võimalik saada legaalselt 90 eestis keskmiseks.
Aquila captas non muscas.