20-06-2018, 15:05 PM
Priit ära nüüd jama
Just tegin väikse tiiru vana 911 turboga. Siis sellega,millel arusaades,et turbo taha tuleb on juba hilja
Ei ole seal ühtegi abimeest sind aitamas. Särk sai ka kuival asfaldil ikka hirmust natuke higiseks
Aga julgen väitta,et see ikka päris edumeelselt pidurdab ja kurve läbib.
Saksamaal vist selline kord,et autole on kehtestatud max suurim kiirus. Ka mingi kleebis on autodes sees. Eelmine suvi ühel sealt poolt tulnud matkajal oli max 135km/h volvo 71 aasta P1800-l kleebisel. Aga vot ei taibanud küsida mis värk sellega on. Samas võin ise kinnitada,et käib see volli 140+ nigu nipsti ja tehases andmetel vist suisa 180+
Keegi nagu kunagi mainis,et seal on nii öelda oldtimeritel max kiirus ohutuse mõttes piiratud. Mitte siis füüsiliselt vaid kui vahele jääd saad ketuka.
Äkki keegi Saksamaa asjadega kursis olev oskab seletada.

Just tegin väikse tiiru vana 911 turboga. Siis sellega,millel arusaades,et turbo taha tuleb on juba hilja

Ei ole seal ühtegi abimeest sind aitamas. Särk sai ka kuival asfaldil ikka hirmust natuke higiseks

Aga julgen väitta,et see ikka päris edumeelselt pidurdab ja kurve läbib.
Saksamaal vist selline kord,et autole on kehtestatud max suurim kiirus. Ka mingi kleebis on autodes sees. Eelmine suvi ühel sealt poolt tulnud matkajal oli max 135km/h volvo 71 aasta P1800-l kleebisel. Aga vot ei taibanud küsida mis värk sellega on. Samas võin ise kinnitada,et käib see volli 140+ nigu nipsti ja tehases andmetel vist suisa 180+
Keegi nagu kunagi mainis,et seal on nii öelda oldtimeritel max kiirus ohutuse mõttes piiratud. Mitte siis füüsiliselt vaid kui vahele jääd saad ketuka.
Äkki keegi Saksamaa asjadega kursis olev oskab seletada.
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071