29-06-2018, 12:31 PM
(28-06-2018, 19:12 PM)Seping Kirjutas: Ei evi omaette teemat.
Murelapseks MB Vito esiuks. Kuna juhiuks on tuulega mõned korrad peost pääsenud, siis tulemuseks on see, et krooksab vastu esitiiba. Prigu on muutunud nulliks, lausa negatiivseks. Olemasolev saksa inseneri leiutet uksehing võimaldab, minu arusaamist mõõda ainult sisse-välja reguleeringut. Ukseposti poolne hing on nimelt keevitatud.
Küsimus, kas on väga rumal mõte meisterdada 2mm. vaheplaat, et uksele veidikenegi käiguruumi tekitada.
Vanematel automobiilidel olen selliseid, ukse reguleerimisplaate, täheldanud.
Lugupidamisega.
Tõenäoliselt korrektne oleks hing oma kohale tagasi saada. Võib kasutada mingeid viisakaid lahendusi, aga vana bussi puhul võib alati sobiva paksusega lauaotsa sobivasse kohta vahele panna ja uksega tuulega vastupidises suunas väänata või mõnel juhul tungiga natuke ukse alumisest otsast tungida. Geomeetriline mõtlemine tuleb abiks - mis suunas sa ust liigutama peaks, et "hea" oleks ja mis selleks teha tuleb. Kui liiga välja väänad, siis sissepoole läheb uksepost kuvaldaga läbi puuklotsi kergesti.
Vaheplaat on ilmselt ka ok, iseasi kas ta vaeva väärt on. Variant nr 1 on kiirem ja lihtsam.