01-07-2018, 23:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2018, 23:28 PM ja muutjaks oli spitfire.)
Sellel jupstükil, on 2 funktsiooni: annab törtsu gaasi auto käivitamisel, mis on temast väga kena,
Aga olulisem on see teine; kui tühikäigul rakendub motole mingi koormus, (konditsioneer, roolivõim või automaat kastil lükata käik sisse), siis ta ülesanne on hoida mootori pöördeid muutumatuna. Huvitav selle kombo puhul on, et ka külmal mootoril on pöörded kogu aeg samad, ta on kuidagi seotud ka külmkäivitus sisteemidega.
Ehk siis lihtsustatult: gaasi hoob istub vastu regull kruvi AINULT siis kui moto on tühikäigul ja mingeid lisasid taga pole. Kõikidel muudel juhtudel toetub hoob selle vaakumluti peale, kaasa arvatud ka see aeg kui auto seisab garaazis ja peremees joob õlut. Seda ilma naljata. Sohvri gaasijalg muidugi ka annab sellele lutile puhkust.
Aga olulisem on see teine; kui tühikäigul rakendub motole mingi koormus, (konditsioneer, roolivõim või automaat kastil lükata käik sisse), siis ta ülesanne on hoida mootori pöördeid muutumatuna. Huvitav selle kombo puhul on, et ka külmal mootoril on pöörded kogu aeg samad, ta on kuidagi seotud ka külmkäivitus sisteemidega.
Ehk siis lihtsustatult: gaasi hoob istub vastu regull kruvi AINULT siis kui moto on tühikäigul ja mingeid lisasid taga pole. Kõikidel muudel juhtudel toetub hoob selle vaakumluti peale, kaasa arvatud ka see aeg kui auto seisab garaazis ja peremees joob õlut. Seda ilma naljata. Sohvri gaasijalg muidugi ka annab sellele lutile puhkust.