05-07-2018, 10:34 AM
Oleks see video tehtud väljas vabas õhus kõrgsurvepumba poolel mootori kõrval seistes saaks hääle järgi ütelda midagi pritsenurga kohta, kuid nii küll mitte kajavas ruumis ja kabiinis, kus taustaks on õlipumba inisemine ja mingid undavad hammasrattad.
Pole ju raske proovida kuuma mootoriga gaas maha lükatuna starterit anda et aru saada kas poob mootor kinni või on pritsemoment liiga varajane.
Ja teatavasti kuumeneb kolb töötamisel 170 kraadi lähedale ning paari minuti seismisega temperatuur ühtlustub ning käib jälle kergelt.
Suitsu diagnoosimiseks soovitaks sooja mootoriga lasta käia 2000 pöördega ja kui suits jääb järjest vähemaks ning lõpuks peaaegu kaob võiks rõngaid kahtlustada.
Eriti kui peale suitsu kadumist lasta tühikäigule ja siis tuleb suits tasapisi tagasi mitte kohe pöörete langedes.
Kui 5 minutiga suits ei kao siis kahtlustaks pihustiotsi mis ei pihusta korralikult.
Sel juhul on kohe suits tagasi peale tühikäigule laskmist.
Pole ju raske proovida kuuma mootoriga gaas maha lükatuna starterit anda et aru saada kas poob mootor kinni või on pritsemoment liiga varajane.
Ja teatavasti kuumeneb kolb töötamisel 170 kraadi lähedale ning paari minuti seismisega temperatuur ühtlustub ning käib jälle kergelt.
Suitsu diagnoosimiseks soovitaks sooja mootoriga lasta käia 2000 pöördega ja kui suits jääb järjest vähemaks ning lõpuks peaaegu kaob võiks rõngaid kahtlustada.
Eriti kui peale suitsu kadumist lasta tühikäigule ja siis tuleb suits tasapisi tagasi mitte kohe pöörete langedes.
Kui 5 minutiga suits ei kao siis kahtlustaks pihustiotsi mis ei pihusta korralikult.
Sel juhul on kohe suits tagasi peale tühikäigule laskmist.