12-07-2018, 09:48 AM
(12-07-2018, 00:58 AM)viplala Kirjutas: Ma olen tähele pannud, et kui sa vaatad sõidu ajal ........ lihuniku omadustele.Kuidas siis üldse load on saadud kui igasugune tegevus juhi halvab???. Samas peaks ka manuaalkastiga autod keelama, sõidu ajal pole 100% käed roolil .
See teema läheb juba üle igasuguste mõistlike piiride. Tean ka naisterahvast, kellel pead keerates tekib ka kätel vajadus rooli keerata samas suunas. Leidub igasugu hulle, ja puuded on kõigil, kuid kas peab nendest siis kõigile kõva häälega pasundama.
Tütar teeb praegu lube ja hirmus on vaadata kuidas sõidueksam kulgeb. Hea näide: Sõidueksamit tehes jäi ette seisma (mitte tee servas vaid pooleldi sõidurajal) teetöödega seotud eksku. Tütar peatus, vaatas peeglisse, pani suuna sisse ja möödus ohutu kaarega. (Läheduses ei olnud liiklejaid ei vastu ega pärisuunas peale minu kes ootas eksamimasina taga, ja oleksin teinud samasuguse manöövri.) Eksam läbi kukutud - väga ohtliku olukorra põhjustamise tõttu liikluses. Nimelt oli seal telgjoonel pidev valge joon. Kas oleks pidanud ootama millal eksku lahkub? (võibolla mõne tunni pärast, kuna tööd käisid), või pugema eksku ja telgjoone vahelt läbi kartes kriipida eksami masinat?. Kuna teadsin millal tütar sõidab, sain tal väikese vahega sabas sõita, ja kangesti oleks tahtnud sellele eksamineerijale esitada paar küsimust, aga ei hakanud torkima, kuna tuleb ju veel proovida eksamit teha. On nii tore kui liigeldakse korralikult ja eeskirjadele vastavalt, aga igas situatsioonis on erisusi ja ka nendega peaks arvestama.