21-07-2018, 11:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2018, 12:06 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
4x4 sai uued hüdrotõukurid ja klapiklõbin kadus.
FWD käis (pärast rohkem kui 7-aastast pausi) ülevaatusel, kus heitgaasid ei sobinud. Teadmiste jagamised on teretulnud: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid455999
kummaline on, et FWD-le (millele sai kindlustust teha vaid kuuks ajaks - registripidaja poolt arvelt kustutatud masinate eripära) maksis kuu aega kindlustust rohkem, kui mu 4x4-le (võimsus sama) 3 kuud. Ehk on TÜV-ta masina eripära - aga ka nüüd "kuuks ajaks antud TÜVga" on FWD kindlustus 4x4-st 2 korda kallim
teretulnud on mõningad VectraA jupid:
- 1..2tk ABS andur koos nn püstaku-vahetükiga. Hea, kui plastalusega esisilla omad (hilisemad aastad), aga sobivad ka muud. Varasemate aastate andurite vahetükid olid hästi korrodeeruvast sulamist
- 20tk küljespoileri uksekinnituse klamber (selline) - erinevalt karbikinnitustest neid enam kaubandusvõrgust ei saa
- armatuuris asuv soendushoobade paneel. Praegust sai superliimiga parandatud, aga see ei jää ilmselt kestma
- porimatid salongi (4tk)
FWD vectral tehtud:
- mootor ja esisild survepestud. Õli vahetatud
- hammasrihma vahetus
- lambda anduri vahetus
- ühe ABS anduri vahetus (vähemalt üks teeb veel aeg-ajalt trikke ja vajab vahetust)
- ühe rooliotsa vahetus (TÜV viitas, et veel ka üks sharniir tahab vahetust)
- salong tühjendatud, puhastatud (sh vaip survepestud), "uued" istmed
- rool vahetatud uuesti nahatatu vastu
- summuti alt võetud ja siit-sealt keevitatud. Bosali ega Walkeri lõpupütti ju enam (uuena) ei pakuta (jah - netikaubamajad kohati annavad, aga ühe näitel reaalselt tarnida ei suuda. Ma kardan, et sama on ebay jms-dega)
- kütusefilter vahetatud
- esimestesse rattakoobastesse karbiotsa-aukude ajutised lapid peale punktitud
- pagasiluuk komplekteeritud (aitäh ksf-dele lukkude eest!) ja enam-vähem talutavalt käima pandud. Tundub, et tagatiib on osalenud õnnetuses vms ja üks luugihing ei ole päris õigel kohal
- ukselukkude + pagasiluku muugid sobitatud võtmetega (algselt ei avanenud võtmest ükski "avatäide")
- karbipealsed küljespoilerid paigaldatud (neile sai uusi klambreid)
- esipidurite kinni olnud töösilindritele "lahti-kokku" tehtud
- laepolster "ajutiselt" talutavaks liimitud
ilmselt oli nipet-näpet tegemisi veel.
kere on kellegi poolt "remonditud", aga kehvalt - karpidele ja tiivakaartele (kusjuures üllatuslikult on soss-sepp siiski ka sisemised tiivakaared vahetanud!) on vana pleki peale uued keevitatud. Ilmselt tegelen 2019/2020 talvel masina kerega. Algseis on parem, kui mu 4x4 kerel 5a tagasi oli.
kummaline on, et masin on passi järgi esmaregatud 30/06/1993, aga mootor on jagajaga (Motronic 2.5 pritse) + generaator ja roolivõim on kiilrihmaga. 1993a oleks pidanud kapoti all olema jagajata Simtech pritsega mootor. Ilmselt on kapotialune tervikuna vahetatud - mis vajas kindlasti ka aju ning ilmselt ka vähemalt osalist mootorijuhtimis-juhtmestiku asendamist. Mis seletab ehk nt pihustijuhtmete puuduva plastkatte.
mu FWD on mu 4x4-st (mis on mul tehaseolukorrast ca 20mm kõrgem) kliirensilt ca 60mm madalam. Üks lisatud piltidest (vabandan kehva valguse kehvapildikvaliteetid) illustreerib erinevust.
FWD käis (pärast rohkem kui 7-aastast pausi) ülevaatusel, kus heitgaasid ei sobinud. Teadmiste jagamised on teretulnud: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid455999
kummaline on, et FWD-le (millele sai kindlustust teha vaid kuuks ajaks - registripidaja poolt arvelt kustutatud masinate eripära) maksis kuu aega kindlustust rohkem, kui mu 4x4-le (võimsus sama) 3 kuud. Ehk on TÜV-ta masina eripära - aga ka nüüd "kuuks ajaks antud TÜVga" on FWD kindlustus 4x4-st 2 korda kallim
teretulnud on mõningad VectraA jupid:
- 1..2tk ABS andur koos nn püstaku-vahetükiga. Hea, kui plastalusega esisilla omad (hilisemad aastad), aga sobivad ka muud. Varasemate aastate andurite vahetükid olid hästi korrodeeruvast sulamist
- 20tk küljespoileri uksekinnituse klamber (selline) - erinevalt karbikinnitustest neid enam kaubandusvõrgust ei saa
- armatuuris asuv soendushoobade paneel. Praegust sai superliimiga parandatud, aga see ei jää ilmselt kestma
- porimatid salongi (4tk)
FWD vectral tehtud:
- mootor ja esisild survepestud. Õli vahetatud
- hammasrihma vahetus
- lambda anduri vahetus
- ühe ABS anduri vahetus (vähemalt üks teeb veel aeg-ajalt trikke ja vajab vahetust)
- ühe rooliotsa vahetus (TÜV viitas, et veel ka üks sharniir tahab vahetust)
- salong tühjendatud, puhastatud (sh vaip survepestud), "uued" istmed
- rool vahetatud uuesti nahatatu vastu
- summuti alt võetud ja siit-sealt keevitatud. Bosali ega Walkeri lõpupütti ju enam (uuena) ei pakuta (jah - netikaubamajad kohati annavad, aga ühe näitel reaalselt tarnida ei suuda. Ma kardan, et sama on ebay jms-dega)
- kütusefilter vahetatud
- esimestesse rattakoobastesse karbiotsa-aukude ajutised lapid peale punktitud
- pagasiluuk komplekteeritud (aitäh ksf-dele lukkude eest!) ja enam-vähem talutavalt käima pandud. Tundub, et tagatiib on osalenud õnnetuses vms ja üks luugihing ei ole päris õigel kohal
- ukselukkude + pagasiluku muugid sobitatud võtmetega (algselt ei avanenud võtmest ükski "avatäide")
- karbipealsed küljespoilerid paigaldatud (neile sai uusi klambreid)
- esipidurite kinni olnud töösilindritele "lahti-kokku" tehtud
- laepolster "ajutiselt" talutavaks liimitud
ilmselt oli nipet-näpet tegemisi veel.
kere on kellegi poolt "remonditud", aga kehvalt - karpidele ja tiivakaartele (kusjuures üllatuslikult on soss-sepp siiski ka sisemised tiivakaared vahetanud!) on vana pleki peale uued keevitatud. Ilmselt tegelen 2019/2020 talvel masina kerega. Algseis on parem, kui mu 4x4 kerel 5a tagasi oli.
kummaline on, et masin on passi järgi esmaregatud 30/06/1993, aga mootor on jagajaga (Motronic 2.5 pritse) + generaator ja roolivõim on kiilrihmaga. 1993a oleks pidanud kapoti all olema jagajata Simtech pritsega mootor. Ilmselt on kapotialune tervikuna vahetatud - mis vajas kindlasti ka aju ning ilmselt ka vähemalt osalist mootorijuhtimis-juhtmestiku asendamist. Mis seletab ehk nt pihustijuhtmete puuduva plastkatte.
mu FWD on mu 4x4-st (mis on mul tehaseolukorrast ca 20mm kõrgem) kliirensilt ca 60mm madalam. Üks lisatud piltidest (vabandan kehva valguse kehvapildikvaliteetid) illustreerib erinevust.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"