30-07-2018, 12:23 PM
(30-07-2018, 08:21 AM)2715 Kirjutas: Klappe ei reguleerinud nii ära et kompressiooni enam ei ole?
Kui nukkvõlli tagumine puks on lõtkuga, siis see moment kui vastassilindris hakkab klapp avanema lükkab ettenähtud vahega klapi pisut lahti ja surve kaob.
Kui ikka vänta andes jõuab sõrme küünlaava ees hoida siis ega ta ei tööta siis.
Kas see elektronsüüde annab samal ajal kummaski silindris sädeme või on jagaja ikka vahel?
Üldiselt sädeme tugevuse kontrolliks on hea piip ära keerata ja lasta sädemel 8-9mm vahest üle hüpata.
Kui hüppab, siis on pinge piisav et surve all silindris ka küünla vahelt seda suudab.
Kui süütes on kontaktid ja nukkvõllil on lõtk tekib samuti süüte ajastusega eri silindritel probleeme.
Klapid peaksid olema reguleeritud nii nagu ette nähtud ehk siis sisse 0.1 ja välja 0.15. Katsun nüüd õhtul surve järgi. Süütel jagajat pole, annab mõlemasse korraga ehk siis nö wasted spark.
Hakkan ka ise kahtlustama surve kadumist: enne klappide reguleerimist oli sisselaskeklapi vahe olematu ehk siis puudus.