Pobi karbuss
#7

Karpa andis otsad - st mis sellega juhtus?

K 22 (nii Pobi modifikatsioon A, E jms; 51 modifikatsioon G jpt) on vanade autojuhtide järgi sedavõrd töökindel asi, et seal lihtsalt ei ole midagi olulist ja parandamatut katki minna. Inff pärineb mehelt, kes on omal ajal (1960-70tel) autojuhina töötades mitu head 51e otsast lõpuni läbi sõitnud.

Peamine, mis K22-s lagunes ja vajas aeg-ajalt vahetamist/putitamist, oli ujukikambri nõelklapp, aga see on üsna kergelt vahetatav ning kõik uuemad GAZid (ja ka palju muud Vene autod vast) kasutavad sama klappi. Nii et seda klappi peaks liikuma veel siin ja seal (kasvõi Volga poes).
Muus karbussis piirdub asi reeglina puhastamisega/reguleerimisega, sest mis bensiini läbi laseb, see ikka sodistub.


K 22 G (slaavi täht) on hetkel selle karbussi enamlevinud versioon ja see on mõeldud GAZ 51 jaoks. Pobi variandiga (A, E jt) võrreldes on seal mõnede düüside läbimõõdud erinevad, kuid seda saab ka ilma düüse vahetamata probleemideta Pobi peale panna. Peadüüs on Pobi/51 karbussil (22-l) ju nagunii reguleeritav; normaalaolukorras tuleb nõel ligikaudu poolteist pööret välja keerata.

Nii et - kas ei ole mõistlik vaadata, mis karpas katki läinud/ära ummistunud?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Pobi karbuss - Autor: Ise - 22-05-2004, 16:22 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne