29-08-2018, 14:22 PM
(29-08-2018, 09:48 AM)Kult Kirjutas:(29-08-2018, 09:34 AM)v6sa Kirjutas: Kas see sinine haiseb põlemata diisli või põlenud õli järele?
Haisu ei mäleta momendil aga õlirõhk on sama mis enne suitsu.
Õlirõhk on teisene indikaator. Suitsu lõhn on määrav.
Esmalt võta töötaval mootoril ühekaupa lahti pihustitorud. See, mille lõdvendamisel mootori töö muutub vähem, on süüdlane. Nüüd tõsta see mõnda teise silindrisse. Kui lonkamine liigub koos pihustiga, on hooletu töö tõttu sattunud koostamisel pihustisse sodi ja see on nüüd otsaku ummistanud. See tuleb vahetada. Kui lonkamine jääb samsse silindrisse, on viga seal. Enne lammutamist tasub mõõta ka kompressioonid. Tõenäoliselt on kahtlases silindris ka surve väiksem. Mõõta tasub külmalt ja peale esimest mõõtmist lurtsata silindrisse 10 ml õli. Kui surve nüüd tõuseb, on vigane kolvigrupp. Kui ei muutu, siis on konn klapiajamis.