07-09-2018, 00:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2018, 16:30 PM ja muutjaks oli motamees.)
Tänase päeva õppetunnid.
Hakkasin tagaluugile katet peale panema. No vaja ju ennem kõik seest üle vaadata. Mis kurat see on????
Ja neid oli rohkem. Nokkisin neid jupi aega seest välja. Pakkuge nüüd ise mõttes vastuseid ja vaadake, kuidas te ilmaelu tunnete.
Igastahes, kui keik, siis keik. Kitkusin ka välimise katte maha. Olen näinud, et sealt alt kõvasti roostes. Tüüblid argnevad ükshaaval, kaks tükki nagu needitud. Otsustasin siis seespoolt vaadata ja ennäe imet, kaks keskmist ülemist on hoopis poltidega kinni.Polnud seal all midagi huvitavat. Ülemise äärega oli luugilt värvi maha söönud. Panin sinna isoleeririba peale, õlitasin aluse ära, tõin poest mõned tüüblid juurde ja koputasin uuesti peale.
Kuna masin nagunii lahti lammutatud, siis vean ka mõned lisajuhtmed ära. Panen salongi juurde ühe 12v pistiku, natuke tugevama voolu jaoks. Siis saab teinekord ka midagi võimsamat taha panna. Päevatuled tulevad ka ette. Mõlema asja jaoks pidin panema lisakaitse. Leidsin kapotialuse kaitsepesa juurest vabasid auke. Miks siis juhtmevahelisi kaitseid panna, kui statsionaarseid vabasid on. Katkusin kaitsmepesa üles. Et altpoolt parem ligipääs oleks leidsin kaitsmepesal olema eraldi luku, et suurest plokist eraldada saaks.
Üks vanem avastus ka, mida on hea jagada. Äkki on veel inimesi, kes Berlingoga sõidavad. Kui iluvõre eest ära oli, siis avastasin sealt alt ühe plastikust katte. Ajasin küüned taha ja kitkusin ära. Ohoo, seal taga oli õhuvõtu toru. Hm, kuidas siis kaanega õhku saab. Tuleb välja, et seal on suve ja talveasend (milleks diislile selline asi). Kui kaan ees, siis võetakse õhku läbi plekist valtsitud toru, mille avad lähevad tagasi mootoriruumi. Ilma katteta saab otse iluvõre tagant omale hingamist ahmida.
Viisin ka kuuri alla 8kg topeltpõhja. Ma arvan, et mul seda vaja pole.
Ja veel. Mõtlesite siis välja, mis tagaluugi sees oli. Ega õigeid vastuseid vist polnud. Kogu salongi hingamine käib läbi tagaluugi. Selles autos on veetud koera, pika karmi karvaga koera. Osa karvadest on ventilatsiooni kaudu tagaluugi sisemusse sattunud ja sinna "tsüklonisse" kinni jäänud. Nüüd neid karvu seal enam pole ja koera ka ei ole.
Uus päev toob uued avastused...
Hakkasin tagaluugile katet peale panema. No vaja ju ennem kõik seest üle vaadata. Mis kurat see on????
Ja neid oli rohkem. Nokkisin neid jupi aega seest välja. Pakkuge nüüd ise mõttes vastuseid ja vaadake, kuidas te ilmaelu tunnete.
Igastahes, kui keik, siis keik. Kitkusin ka välimise katte maha. Olen näinud, et sealt alt kõvasti roostes. Tüüblid argnevad ükshaaval, kaks tükki nagu needitud. Otsustasin siis seespoolt vaadata ja ennäe imet, kaks keskmist ülemist on hoopis poltidega kinni.Polnud seal all midagi huvitavat. Ülemise äärega oli luugilt värvi maha söönud. Panin sinna isoleeririba peale, õlitasin aluse ära, tõin poest mõned tüüblid juurde ja koputasin uuesti peale.
Kuna masin nagunii lahti lammutatud, siis vean ka mõned lisajuhtmed ära. Panen salongi juurde ühe 12v pistiku, natuke tugevama voolu jaoks. Siis saab teinekord ka midagi võimsamat taha panna. Päevatuled tulevad ka ette. Mõlema asja jaoks pidin panema lisakaitse. Leidsin kapotialuse kaitsepesa juurest vabasid auke. Miks siis juhtmevahelisi kaitseid panna, kui statsionaarseid vabasid on. Katkusin kaitsmepesa üles. Et altpoolt parem ligipääs oleks leidsin kaitsmepesal olema eraldi luku, et suurest plokist eraldada saaks.
Üks vanem avastus ka, mida on hea jagada. Äkki on veel inimesi, kes Berlingoga sõidavad. Kui iluvõre eest ära oli, siis avastasin sealt alt ühe plastikust katte. Ajasin küüned taha ja kitkusin ära. Ohoo, seal taga oli õhuvõtu toru. Hm, kuidas siis kaanega õhku saab. Tuleb välja, et seal on suve ja talveasend (milleks diislile selline asi). Kui kaan ees, siis võetakse õhku läbi plekist valtsitud toru, mille avad lähevad tagasi mootoriruumi. Ilma katteta saab otse iluvõre tagant omale hingamist ahmida.
Viisin ka kuuri alla 8kg topeltpõhja. Ma arvan, et mul seda vaja pole.
Ja veel. Mõtlesite siis välja, mis tagaluugi sees oli. Ega õigeid vastuseid vist polnud. Kogu salongi hingamine käib läbi tagaluugi. Selles autos on veetud koera, pika karmi karvaga koera. Osa karvadest on ventilatsiooni kaudu tagaluugi sisemusse sattunud ja sinna "tsüklonisse" kinni jäänud. Nüüd neid karvu seal enam pole ja koera ka ei ole.
Uus päev toob uued avastused...