08-09-2018, 23:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2018, 00:00 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(06-09-2018, 22:00 PM)mlsluik Kirjutas:(06-09-2018, 21:56 PM)Tegelane5 Kirjutas: Kui ei oleks natuke Põhukotte lähemalt näinud siis vbolla arvakski, et miski vanakooli Hiacest kestvam ja loogilisem asi valmis klopsitud
Loogilist polnud seal suurt midagi ja ainuke toimiv mootor oligi vist see mannetu 1.9D, need üle kaheliitrised ei käinud vist niikaua..
Loogilist on siin vähe jah, aga samas tüüpilise prantslasena mingi kolisev liigend või plinkiv punane tuli ei katkesta veel matka

Kaheliitrised kipuvad katki minema, kui mõni mootorivedelikest töökohalt lahkub. Ning kui õli lahkumine läbi hõredakskeritud turbo on ennustatav, siis kuumal suvepäeval radika pilbasteks lennutav keemaläinud mootor tuleb ju küll ootamatult, eksole

Mota, kas Sinu isendil on jahutusventika relee veel elus või juba känkraks oksüdeerunud?