10-09-2018, 14:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2018, 14:28 PM ja muutjaks oli iisak.)
(10-09-2018, 10:38 AM)hulgus Kirjutas:(09-09-2018, 14:14 PM)iisak Kirjutas:(09-09-2018, 00:16 AM)hulgus Kirjutas: Rullikud, pidurid, amordid, tuled ... nagu ikka, aga edasi oli miskit uut. Kõik aknad keriti ühekaupa alla, kõik turvavööd klõpsiti läbi, kerelt otsiti kõik VIN koodid üles, jne. Pidada olema uus kord, suur vend jälgib.
Täiesti mõistlik tegevus. Mis kasu on turvarihmast, kui see ei lukustu või muul moel puudulikult funktsioneerib?
Ise käisin mnt ametis rehvimõõtusid (uutest tuultest kantuna) legaliseerimas ja seekord üv-l isegi ei kontrollitud...
Ja edasi mõeldes: mis kasu on elektrilistest akendest, mis avarii korral el.sisteemi lühise korral, süüdet välja lülides vms lõpetavad toimimise? Ok, politsei jaoks on juhi aken oluline, aga teised? Olid vist müüdimurdjad, kes tõestasid, et vee alla sattudes pole aknaid uksi võimalik enne lahti saada, kui salong vett täis ja rõhud võrdsed.
Põhjustel, miks toimivaid aknaid vaja on, võibki filosofeerima jääda. Lihtsalt ma ei saa imestusest aru, kui neid asju nüüd reaalselt kontrollima hakatigi.
Minu arust on rehvimõõduga peedistamine ka üpris tobe, eriti esmasel regamisel. Pigem võiks DOT jälgida ja sellega tegeleda.
Samas need makroflexist, nätsust, ajalehtedest ja VHS kassetidest ehitatud küljekarpidega pillid võiks küll liiklusest ära kaduda.