10-09-2018, 17:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2018, 17:38 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(10-09-2018, 15:37 PM)AsTroSS Kirjutas: Juhul, kui E kati load on olemas, siis võib rahulikult 3500kg täismassiga haagist vedada auto järgi millel järelhaagise MAX LUBATUD KAAL on ainult 2000kg , seda kõike eeldusel et see käru koos koormaga KAALUB REAALSELT alla 2000kg
Tegelikult oli seadusandjal kunagi mõiste "tegelik mass" sisse viimisel see mõte, et tühja haagist võiks igaüks vedada aga välja tuli ikka nii, nagu alati! Aga on friigikogu ajuehitust vaadates muud võimalustki???
Siseriiklikult võid tekitada igasuguseid erisusi, nagu on ka kood96. Mõeldi nii, et juhtimisõiguse kohalt ja puhtalt füüsikast lähtuvalt ei ole ju vahet, mis number haagisel passi kirjutatud on - see on MAKSIMUM ehituslikult lubatud kaal! Enne seda oli registrimass ka, mida siis saigi vähendada. Vanasti oligi registrimass see tegeliku lubatud maksimumkaalu näitaja, täna ei näita see mitte midagi

Paneme kokku näiteks selle tigumaja täismassiga 1000kilo, tühimass 629 ehk reaalne sõidukaal ongi vast 750-800 kilo sest 371 kilo ei pane mitte keegi putkasse sisse!!! Paneme sinna ette sellise veduri ja B-kati lubadega oledki kurjategija!!! 5 kilo paberites "lõhki", kuigi reaalne autorongi kaal on matkale minnes näiteks 3000 kilo... Kahe sõiduki peale kokku on ju arutud 371+532=903 kilo kandevõimet elik kaupa

EDIT: absurdsuse ilmestamiseks, võtad selle olematu jõudlusega junntüki ja oled kogu maailmale nuhtluseks jalus, ohtlik teistele ja iseendale aga sellesinase putkaga sõidad nagu õige mees
