29-05-2004, 10:20 AM
Volgale saab tellida umbes 2000 krooni eest Motoralist KONI amordid. Kasu on sellest muidugi ainult siis kui ülejäänud silladetailid on korralikud.
Vaiksuse huvides tuleks ilmselt panna rohkem rõhku ka müramattidele, mida võiks jaguda nii uste sisse kui ka mujale seintele ja põrandale. Loomulikult on kasu ka korraliku firma resonaatori ja püti paigaldamisest. Abi on ka korralikest mootori patjadest.
Ise olen lasknud selliseid töid, mida pole viitsinud ette võtta, teha Pirita-Kosel FIE-na rabeleval Ennul (6238379). Tunnihind on taadil olematu ja haridust on piisavalt. Teeb kõiki mehhaanika töid aga ei keevita ega värvi. Seal käivad kõik kuulsamad Vana Volga omanikud. Jupid peavad endal kaasas olema.
Nikerdamist ja proovimist ning sättimist vajavad tööd tuleb igal Volga omanikul paraku ise ära teha, ka suurema raha eest ei ole Eestis spetsialisti kes viitsiks ja oskaks aretada kvaliteetseid ja innovaatilisi asju. Jutumehi on aga piisavalt nähtud. Selleks olekski Volga klubi vaja, siis saaks kambakesi juures targutada ja üksteiselt mõõtu võtta.
Tegelikult oli Volga uuest peast ikka päris vaikne auto oma aja kohta. Oma Volga lärmakuse üle mina küll ei kurda, aga võrreldes tänapäeva suurte ja korralike autodega on muidugi kisa küllaga. Mingist pisikesest indoneesiameeste seljakotist on minu Volga muidugi vaiksem ja pehmem.
Vaiksuse huvides tuleks ilmselt panna rohkem rõhku ka müramattidele, mida võiks jaguda nii uste sisse kui ka mujale seintele ja põrandale. Loomulikult on kasu ka korraliku firma resonaatori ja püti paigaldamisest. Abi on ka korralikest mootori patjadest.
Ise olen lasknud selliseid töid, mida pole viitsinud ette võtta, teha Pirita-Kosel FIE-na rabeleval Ennul (6238379). Tunnihind on taadil olematu ja haridust on piisavalt. Teeb kõiki mehhaanika töid aga ei keevita ega värvi. Seal käivad kõik kuulsamad Vana Volga omanikud. Jupid peavad endal kaasas olema.
Nikerdamist ja proovimist ning sättimist vajavad tööd tuleb igal Volga omanikul paraku ise ära teha, ka suurema raha eest ei ole Eestis spetsialisti kes viitsiks ja oskaks aretada kvaliteetseid ja innovaatilisi asju. Jutumehi on aga piisavalt nähtud. Selleks olekski Volga klubi vaja, siis saaks kambakesi juures targutada ja üksteiselt mõõtu võtta.
Tegelikult oli Volga uuest peast ikka päris vaikne auto oma aja kohta. Oma Volga lärmakuse üle mina küll ei kurda, aga võrreldes tänapäeva suurte ja korralike autodega on muidugi kisa küllaga. Mingist pisikesest indoneesiameeste seljakotist on minu Volga muidugi vaiksem ja pehmem.
Tõnu Piibur
5116265