20-09-2018, 23:23 PM
(20-09-2018, 22:20 PM)JaakH Kirjutas:(19-09-2018, 06:55 AM)maisalup Kirjutas: Kui plaat liiga kulunud, siis hakkab kausse lõikama. Kui külmalt liiga pinges on siis ajab ka plaadi tuliseks. Ja äsaj teritatud terav kett tuleks üle lükata peale igat paaki siis on ka terav. Korra nädalas teritades ei ole see terav. Saag prab puust läbi minema oma raskusega, jõuga ei tohi suruda, kui surud peale tekib suurem hõõrdumine keti ja plaadi vahel ning jällegi plaat tõmbab siniseks.
Vanasti sai vana mootoriõliga lõigatud siis olid ka kõik plaadid sinised
Vana mootoriõli ei soovita!!! See raip ei määri ega jahuta ketti, pigem rikub õlipumba
Kuidas vana mootoriõli suudab mootorit määrida ja jahutada, ometigi on mootori komponendid ulmeliselt pisemate lõtkudega ning täpsemad ja kapriissemad? Kuidas üks 'vana õli' saab nii halb olla, et keerab kohe sae pumba peeti ja ei määri piisavalt, et isegi saeplaat siniseks läheb? Samas suudab küll ja veel istuda olematu lõtkuga vända kaela ja kepsu vahel, hoida turbo töös ning hoolitseda ka õlipumba ja klapimajanduse ning nuka eest. Jahutada alt kolbe ning muud mudru. Ja seda kõike kordi jõhkramate koormuste juures kui mingi lollakas loksuv saekett suudab tekitada oma soones. Kuidas see kõik võimalik on?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!