22-09-2018, 22:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2018, 22:24 PM ja muutjaks oli Kivipurustaja.)
K46-l on õli väljalaskmise võimalus olemas,lausa kaks korki on all.Üks diffri taldriku ja teine pumba all.
Õli sissevalamiseks peal plastkork.Pump plunseritega,pidur kastis sees,liikumisuuna ja kiiruse jaoks klapid.
Suvel just harutasin ühte,oli valesti kokku pandud ehk siis plunserite tald valepidi.pedaali tagasi vajutades sõitis edasi
ja ette vajutades tagurpidi.Seda silda kasutatakse väga paljudel traktoritel,sõltub mispidi sil all on sellest ka talla asend.
Ise eelistan hüdroveoga masinat kasutusmugavuse ja töökindluse pärast.Ei ütle,et variaatoriga halb on aga peab ise proovima.
Elektromagnet lülitus ka hea ja mugav.Stigal ainult üks puudus minuarust on see elekter.Käivitusblokeering on lahendatud
elektroonika-ja releedega.Plokk armatuuri all paagi kohal.Ühesõnaga lihtne asi on keeruliseks tehtud.Palju pole
ette tulnud aga mõnel masinal on jebinud.Maksab 60.- ringis.
Õli sissevalamiseks peal plastkork.Pump plunseritega,pidur kastis sees,liikumisuuna ja kiiruse jaoks klapid.
Suvel just harutasin ühte,oli valesti kokku pandud ehk siis plunserite tald valepidi.pedaali tagasi vajutades sõitis edasi
ja ette vajutades tagurpidi.Seda silda kasutatakse väga paljudel traktoritel,sõltub mispidi sil all on sellest ka talla asend.
Ise eelistan hüdroveoga masinat kasutusmugavuse ja töökindluse pärast.Ei ütle,et variaatoriga halb on aga peab ise proovima.
Elektromagnet lülitus ka hea ja mugav.Stigal ainult üks puudus minuarust on see elekter.Käivitusblokeering on lahendatud
elektroonika-ja releedega.Plokk armatuuri all paagi kohal.Ühesõnaga lihtne asi on keeruliseks tehtud.Palju pole
ette tulnud aga mõnel masinal on jebinud.Maksab 60.- ringis.