29-09-2018, 21:43 PM
Ise olen mõlema enda masina puhul kasutanud retsepti järgnevalt:
a. reguleerida roolikarbi lõtk ja käändtelje laagrite lõtkud
b. määrida kogu roolimehhanism, eriti käändtelje laagrid
Kui tulemust ei ole, määrida pisut ennast ja lisada hommikul "võimendile" mõned lusikatäied putru.
Viimase 10 aasta vaatlustulemus ütleb, et ka kõik meetmed korraga ei anna sama tulemust võrreldes Zil 130/131 võimendiga.
Samas võiks asja uurida meestelt, kes on kokku puutunud Soome armee Zil157-ga, millele paigaldatud Perkinsi diislid, minu mäletamist järgi olid neile ka võimud peale aretatud.
a. reguleerida roolikarbi lõtk ja käändtelje laagrite lõtkud
b. määrida kogu roolimehhanism, eriti käändtelje laagrid
Kui tulemust ei ole, määrida pisut ennast ja lisada hommikul "võimendile" mõned lusikatäied putru.
Viimase 10 aasta vaatlustulemus ütleb, et ka kõik meetmed korraga ei anna sama tulemust võrreldes Zil 130/131 võimendiga.
Samas võiks asja uurida meestelt, kes on kokku puutunud Soome armee Zil157-ga, millele paigaldatud Perkinsi diislid, minu mäletamist järgi olid neile ka võimud peale aretatud.
Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!