06-10-2018, 23:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2018, 23:52 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Mõned tähelepanekud kaa. Kollektor on värvitud mootoriga sama värvi. See kollektor pärineb uuema mootori küljest. Sellepärast ta ongi hõbedane. Värvi jooksmisjäljed on näha...
![[Pilt: 20181006_231409.jpg]](https://preview.ibb.co/bve7pU/20181006_231409.jpg)
Õlitoru ei ole mootori küljes värvitud... minu mootoril on ta peenem kui uuematel. Värviks on kasutatud musta...
![[Pilt: 20181006_231420.jpg]](https://preview.ibb.co/dPeOUU/20181006_231420.jpg)
Sama lugu esimese mootori kinnitusega...
![[Pilt: 20181006_232501.jpg]](https://preview.ibb.co/eNrbip/20181006_232501.jpg)
Minu eeskujuks on ühe ameeriklase Model A. Minu arust kõige originaali lähedasem värvitöö... väljaarvatud paar asja mis ma teen teisiti...
https://youtu.be/6C4vqh7r-DQ
Metsast leidsin liblikmutreid. Mõtlesin et kus kurat nad olla said MMil...
![[Pilt: Screenshot_20181006_215901.png]](https://preview.ibb.co/cAXwG9/Screenshot_20181006_215901.png)
Tuleb välja et ühenduskarbi omad. Ehk siis ei olnud venelastel sellised mutrid nagu ameeriklastel...
![[Pilt: 20181006_231409.jpg]](https://preview.ibb.co/bve7pU/20181006_231409.jpg)
Õlitoru ei ole mootori küljes värvitud... minu mootoril on ta peenem kui uuematel. Värviks on kasutatud musta...
![[Pilt: 20181006_231420.jpg]](https://preview.ibb.co/dPeOUU/20181006_231420.jpg)
Sama lugu esimese mootori kinnitusega...
![[Pilt: 20181006_232501.jpg]](https://preview.ibb.co/eNrbip/20181006_232501.jpg)
Minu eeskujuks on ühe ameeriklase Model A. Minu arust kõige originaali lähedasem värvitöö... väljaarvatud paar asja mis ma teen teisiti...
https://youtu.be/6C4vqh7r-DQ
Metsast leidsin liblikmutreid. Mõtlesin et kus kurat nad olla said MMil...
![[Pilt: Screenshot_20181006_215901.png]](https://preview.ibb.co/cAXwG9/Screenshot_20181006_215901.png)
Tuleb välja et ühenduskarbi omad. Ehk siis ei olnud venelastel sellised mutrid nagu ameeriklastel...
![[Pilt: 64_21416.jpg]](https://image.ibb.co/cGh7Op/64_21416.jpg)