08-10-2018, 09:32 AM
Vahelduseks küsimus elektriauto õigemini "elektriauto" kohta. See tähendab, et aparaat tarvitab elektrit mitte sõitmiseks, vaid seismiseks. Tegemist esimese põlvkonna Fabiaga.
Peale koju toomist sai kevadise hoovikoristuse kõrvale usinasti autoraadiot kuulatud ja järgmisel päeval keeldus aparaat käivitumast, aku oli tühi. Arvasin, et aku kõhna ja ostsin uue, seda enam, ees ootas pikem reis. Ette rutates: tegelikult keerab too vana aku edukalt käima ühe raskesti käivituva aparaadi, millel peaks peaaegu 2 korda suurema mahutavusega aku olema.
Reisi sihtkohas mingeid anomaaliaid ei esinenud. Aga koju tagasi tulles selgus, et nädalane seismine lüpsab aku nii tühjaks, et armatuuri tabloodelt kustuvad kirjad. Laadimine peaks korras olema, genekale sai paigaldatud uus "tablett".
Mõtlesin järele ja jõudsin järeldusele, et asi on uste lukustamises. Reisi sihtkohas olid uksed pidevalt lukus, aga kodus ei ole ma sellist harjumust endale külge pookinud. Veel tegin avastuse, et üks tagauks kesklukust ei lukustu. Kas asi võib olla selles, et too lukumootor on vigane ja lüpsabki aku tühjaks?
Peale koju toomist sai kevadise hoovikoristuse kõrvale usinasti autoraadiot kuulatud ja järgmisel päeval keeldus aparaat käivitumast, aku oli tühi. Arvasin, et aku kõhna ja ostsin uue, seda enam, ees ootas pikem reis. Ette rutates: tegelikult keerab too vana aku edukalt käima ühe raskesti käivituva aparaadi, millel peaks peaaegu 2 korda suurema mahutavusega aku olema.
Reisi sihtkohas mingeid anomaaliaid ei esinenud. Aga koju tagasi tulles selgus, et nädalane seismine lüpsab aku nii tühjaks, et armatuuri tabloodelt kustuvad kirjad. Laadimine peaks korras olema, genekale sai paigaldatud uus "tablett".
Mõtlesin järele ja jõudsin järeldusele, et asi on uste lukustamises. Reisi sihtkohas olid uksed pidevalt lukus, aga kodus ei ole ma sellist harjumust endale külge pookinud. Veel tegin avastuse, et üks tagauks kesklukust ei lukustu. Kas asi võib olla selles, et too lukumootor on vigane ja lüpsabki aku tühjaks?