08-10-2018, 10:24 AM
(08-10-2018, 09:32 AM)oltsberg Kirjutas: Tegemist esimese põlvkonna Fabiaga.Enne aku miinuse lahtiühendamist oleks soovitav ühendada ampermeeter aku miinusklemmi ja akult eemaldatava juhtme vahele. See tagab, et rike ei kao ära sel momendil kui akuvool ei jõua rikkekohta. Isegi hetkeline voolukatkestus võib rikke ajutiselt ära peita. Näiteks miski relee laseb end lahti ja voolu taastumisel ei rakendu. Rakendub mingi kõrvalise teguri mõjul, nt. sõidu ajal tugev raputus suunatule lülitatud olekus vm. No see viimane lause on küll puhas fantaasia aga pisuke tõde peitub temaski.
Veel tegin avastuse, et üks tagauks kesklukust ei lukustu. Kas asi võib olla selles, et too lukumootor on vigane ja lüpsabki aku tühjaks?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.