14-10-2018, 13:55 PM
Vabandan, et ei jõudnud 50+ lehekülge teemat läbi kammida, aga küsiks MIG keevituse omaduste kohta seoses traadi etteveoga.
Nimelt on mul juba paar aastat 1f inverteriga MIG Iskravar M165i. Omamise ajal ei ole veel 5kg traatigi läbi lasknud sellest ning seega asi peaks nagu veel uueväärne olema. Nüüd panin sisse 0,8 traadi ning tundub, et ettevedu paneb näkku. Alguses toimetasin 0,6 traadiga. Mingi hetk jookseb väga ilusti, siis 30s hiljem nagu pooks traadi kinni ja teate ise mis keevituse tulemus sel hetkel olema saab. Siis lambist hakkab jälle korralikult söötma.
Masinal on 1 veorulliga ettevedu. Ise omapeast mõtlesin, et äkki paneks kahe veorulliga mootori ja asi laheneks? Või on võimalik, et kuidagi kõrisse hakkab kinni pooma keevitamise ajal? Kontaktotsik sai ka täiesti uus pandud. Tähelepanek oli muidugi ka see, et kui rulliku pingutusmutter liiga kõvasti kinni keerata, siis vedas veel halvemini ette. Korra käis mõte hoopis masin maha müüa, aga uus mootor on alla 100 raha, mis tundub odavam kui uus võimsam masin osta peale müümist.
Nimelt on mul juba paar aastat 1f inverteriga MIG Iskravar M165i. Omamise ajal ei ole veel 5kg traatigi läbi lasknud sellest ning seega asi peaks nagu veel uueväärne olema. Nüüd panin sisse 0,8 traadi ning tundub, et ettevedu paneb näkku. Alguses toimetasin 0,6 traadiga. Mingi hetk jookseb väga ilusti, siis 30s hiljem nagu pooks traadi kinni ja teate ise mis keevituse tulemus sel hetkel olema saab. Siis lambist hakkab jälle korralikult söötma.
Masinal on 1 veorulliga ettevedu. Ise omapeast mõtlesin, et äkki paneks kahe veorulliga mootori ja asi laheneks? Või on võimalik, et kuidagi kõrisse hakkab kinni pooma keevitamise ajal? Kontaktotsik sai ka täiesti uus pandud. Tähelepanek oli muidugi ka see, et kui rulliku pingutusmutter liiga kõvasti kinni keerata, siis vedas veel halvemini ette. Korra käis mõte hoopis masin maha müüa, aga uus mootor on alla 100 raha, mis tundub odavam kui uus võimsam masin osta peale müümist.