18-10-2018, 13:48 PM
(18-10-2018, 12:28 PM)v6sa Kirjutas:(18-10-2018, 08:46 AM)vant Kirjutas: Minu LT 171-l oli analoogiline probleem. Viga oli selles et tagasild oli plekk-kosu küljest lihtsalt irdunud. Keegi miki oli jätnud tehases paar polti kinni keermata ja nii ta seda tagsailda lõgistas ja kinnitusrkonsteine väänas...
Edasi sõites oli sild sellises asendis, et hoovastik toimis, tagasi sõites enam mitte. Väga otsida ka ei viitsinud seda edasi- tagasikäigu kiiruste erinevuse põhjust, kuni sild enam- vähem alt ära tuli
Väga ilus kirjeldus, miks enamus meilmüüdavast kaubast nii $itt on ja kiiresti laguneb. Ning hea pakkumine ka kadunud tagasikäigu otsimiseks. Reaalsed hüdrovead peaks mõlemas suunas samaväärselt esinema.
Üks asi, milles olen täiesti kindel, on see et minu Cuubicul on kõik ilma masinat väiksemateks tükkideks võtmatta ligi pääsetavad poldid/mutrid ilusti kinni. Pärast seda kui esimesel suvel murult leitud poldi asukohta sai otsitud on iga hooaja lõpu rutiini sisse kuulunud peale masina puhastamist kõigi poldikeste pinguse kontroll. Esimesel kahel aastal andis mõni järgi. See aasta mitte.
Tõstsin üles ja logistasin ka kindluse mõttes kogu masina raami/jõuülekande osa läbi. Ei liigu omavahel need osad mis omavahel paigal olema peavad.
Ainuke väljapoole transmissiooni jääv seletus oleks juhthoovastikku tekkinud lõtkud. Seal on arvestatavat kulumist kuigipalju märgata liigendites.
Reguleerisin hoolega transmisiooni neutraalasendi paika ja nagu läks pisut paremaks. Aga tuim on endiselt võrreldes edasisuunaga...
Uurisin netist leitud T2 hüdrodiagrammi ja seal näitab kahte kaitseklappi. Kummalegi sõidusuunale eraldi klappi. Selle klapi rike seletaks seda ühe suuna häiret. Aga erinevalt endale igapäevast leiba pakkuvalt raskemast tehnikast sel masinal mõõtepunkte vist pole.
Kas sadakond tundi toimetanud masina kastis oleks mõttekas õli ära vahetada? Hoolduse mõttes. Sisse käib HydroGearile 20W-50?