18-10-2018, 23:57 PM
Ärge tehke nende hüdrokastidega õli kestvussõidu rekordeid. Siin foorumiski on mitmeid, peale minu, kes sellega on vastu näppe, vabandust, vastu rahakoti põhja laksu saanud. TuffTorqil on tehase esimene õlivahetus peale 50 töötundi. Arvan, et HydrolGearil on sama lugu. Kindluse mõttes vaata/otsi tehase soovitusi. JohnDeeril ei ole tänase päevani kasutaja manuaalis kasti õli vahetuse kohta sõnagi. Siis kui trakatsit ostsin kutsusid Stokkeri vennad tagant toast luksa välja, kes kinnitas, et kastidega pole elus midagi juhtunud. Peale seda kui minuomal kast jala ämbrisse pani hakkasin asja uurima. Pole seda ka ämeerika ega ka englismanide omas. Tehas ütleb aga, et kasis algselt olev mineraalõli tuleb 50 töötunni järel vahetada täissündi 5w50 vastu.
Mõned numbrid ka, et asi huvitavam oleks. TT kasti remondi komplekt maksab ämeerikas 450dollarit+siia sebimine,+toll,+käibekas jne. (pump, mootor, neid ühendav detail ja muud pudi padi) Ise ostsin sellise.
Uus kast oli möödunud suvel JD maaletoojal laotoode maksab nats peale 700 euri.
PS! Ämeerikamaalaste juures sattusin foorumile, kus neid hüdrokasti muresid kurdeti kaheksakümnel lehel. Seal olid kärmemad mehed 80 tunniga asjast jagu saanud. Tahaks loota, et HG kast on nats vastupidavam.
Mõned numbrid ka, et asi huvitavam oleks. TT kasti remondi komplekt maksab ämeerikas 450dollarit+siia sebimine,+toll,+käibekas jne. (pump, mootor, neid ühendav detail ja muud pudi padi) Ise ostsin sellise.
Uus kast oli möödunud suvel JD maaletoojal laotoode maksab nats peale 700 euri.
PS! Ämeerikamaalaste juures sattusin foorumile, kus neid hüdrokasti muresid kurdeti kaheksakümnel lehel. Seal olid kärmemad mehed 80 tunniga asjast jagu saanud. Tahaks loota, et HG kast on nats vastupidavam.
Ära vägista, võta suurm haamer!