25-10-2018, 02:11 AM
Polnud ammu foorumis käinud. Saeraam kevadeti toimetab. Remonti on ikka vahel tahtnud, aga mitte mootori koost ja selle kelk. Vahetamist vajasid aasta tagasi üks tõstemehanismi keermelatt ja nädal tagasi ka kaks teist latti koos roostevaba mutriga alumises otsas. Tavaline M12 keermelatt pole päris selleks tööks mõeldud, aga ~ 60-70 tm materjali peavad vastu.
Head kettad mõistliku hinnaga sain http://www.lsab.ee/ Avad olid ketastel sisse puuritud, aga faasimise peitpeapoltide jaoks pidin eraldi tellima freespinki omavast ettevõttest. Saeketas 500 mm hammaste arvu võtsin lambist 32. Pinnakvaliteet väga hea, võiks hammaste arvu vähendada 24 peale või isegi veel väiksemaks. Hammaste paksus on vist 5 mm ja saekeha 4 mm.
Panen siia üles enda võllipikenduse joonise. Detail töötab, katsetatud ja joonisel kirjelduses olevale mootorile sobib. Paksusi ma vist tugevuse osas välja ei arvutanud, küll arvutiasin välja antud ketta koos roostevabade peitpeapoltidega. Poltide lõiketugevusel oli vist 10x tugevusvaru. Nagu mainitud, on probleemideta vastu pidanud.
Head kettad mõistliku hinnaga sain http://www.lsab.ee/ Avad olid ketastel sisse puuritud, aga faasimise peitpeapoltide jaoks pidin eraldi tellima freespinki omavast ettevõttest. Saeketas 500 mm hammaste arvu võtsin lambist 32. Pinnakvaliteet väga hea, võiks hammaste arvu vähendada 24 peale või isegi veel väiksemaks. Hammaste paksus on vist 5 mm ja saekeha 4 mm.
Panen siia üles enda võllipikenduse joonise. Detail töötab, katsetatud ja joonisel kirjelduses olevale mootorile sobib. Paksusi ma vist tugevuse osas välja ei arvutanud, küll arvutiasin välja antud ketta koos roostevabade peitpeapoltidega. Poltide lõiketugevusel oli vist 10x tugevusvaru. Nagu mainitud, on probleemideta vastu pidanud.