29-10-2018, 15:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2018, 15:34 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
ei sa avastu panna OT-le juttu lisada:
jah - summad polnud suured, aga igal juhul ei ole kirjeldatud üldistus omal kujul tõene. Kindlustuse kohustus on kompenseerida kahju (mille üks variant on ka sõiduki asendamine samaväärsega) ja kahju sõltub siiski konkreetsest isendist.
muidu nõustun aga ksf-dega, kes teemat ülemäära oluliseks ei pea - kui juhtub, siis juhtub. Õnneks on projektiautod "luksuskaup" ja mitte möödapääsmatu vajadus. "Kulutuste katet" ei saa hobiprojekti puhul ajada taga ei lõpliku turuväärtuse ega riskimaatriksi läbi - kui on otsus mingi taseme projekt teostada, võtaks kaine majanduslik mõtlemine hunniku rõõmu ära ning ka lõpptulem ei oleks ilmselt see, mis mitte-äriprojekti puhul on.
Jõudu - kannatust näikse jätkuvalt piisavalt olevat!
muide mis on bussi eesmärk nüüd? Mäletan, et algselt pidi see olema vääriline veduk teardropile, aga nagu aru saan, on Iveco nüüdseks teardropi funktsiooni(d) üle võtnud?
(29-10-2018, 10:31 AM)zazik Kirjutas: Küsimus ei ole mitte kattes, vaid kedagi ei huvita SINU auto. Kui turul on samasugust mudelit paari sotiga saada, siis ei huvita kedagi, et sinu oma oli korras ja see müüdav on rape. Siis ongi sinu hoole ja armastusega tehtud hobikas väärt täpselt nii palju kui see risu, mis isegi doonoriks ei kõlba.Lükkan üldistuse konkreetse faktiga ümber. Ca 3a tagasi maksis kindlustus mulle 2140 esiotsa kõksu eest 700eur. Ise hindasin kahju vast ca 20% suuremaks. Sellist juttu, et ca 800..900eur eest saab mitu mosu, ei hakanud mulle keegi ajama.
jah - summad polnud suured, aga igal juhul ei ole kirjeldatud üldistus omal kujul tõene. Kindlustuse kohustus on kompenseerida kahju (mille üks variant on ka sõiduki asendamine samaväärsega) ja kahju sõltub siiski konkreetsest isendist.
muidu nõustun aga ksf-dega, kes teemat ülemäära oluliseks ei pea - kui juhtub, siis juhtub. Õnneks on projektiautod "luksuskaup" ja mitte möödapääsmatu vajadus. "Kulutuste katet" ei saa hobiprojekti puhul ajada taga ei lõpliku turuväärtuse ega riskimaatriksi läbi - kui on otsus mingi taseme projekt teostada, võtaks kaine majanduslik mõtlemine hunniku rõõmu ära ning ka lõpptulem ei oleks ilmselt see, mis mitte-äriprojekti puhul on.
Jõudu - kannatust näikse jätkuvalt piisavalt olevat!

muide mis on bussi eesmärk nüüd? Mäletan, et algselt pidi see olema vääriline veduk teardropile, aga nagu aru saan, on Iveco nüüdseks teardropi funktsiooni(d) üle võtnud?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"