02-11-2018, 10:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2018, 10:51 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(02-11-2018, 10:21 AM)zazik Kirjutas:Teekattemärgid on küll kulunud, aga mulle jääks justkui mulje, et tegu eraldusribata jalakäijate- ja jalgrattateega ning seega peaks jalgrattur amtelikult liikuma jalakäia kiirusel ning autojuht peaks talle otseloomulikult ikkagi teed andma. Nii et omamoodi süüdi mõlemad, lisaks ka teoorias kolmas inimene, kes selle kõnniteele vaadet piirava Lasnamäe 5A sildi sinna projekteeris.(02-11-2018, 09:19 AM)MeelisV Kirjutas: Noh kuidas keegi seda nüüd näeb.
Kumb süüdi oli.
http://m.delfi.ee/article.php?id=84200333
Antud juhul ei tohiks vist olla kahtlustki autojuhi süüs. See jalgrattatee on justkui ka peatee osa kui ma ei eksi.
Iseasi muidugi see, kui tegu pole jalgrattatee vaid puhtakujulise kõnniteega. Märke ja markeeringuid ei tuvasta.
Autojuht on antud õnnetuses süüdi igal juhul, vaielda saab ainult ratturi süü suuruses. Ilmselgelt polnud ka tema kiirus adekvaatne.
Samas autojuhti süü tundub igatepidi suurem, sooritas liiklushuligaansus-manöövri (tahtis õueala kaudu teistest ette trügida) ning mis kõige hullem, tegi seda 3-seeria (rullnoka) BMW-ga. Viimase tõttu pole vist kahtlustki kes süüdi on
Aga juhiks tähelepanu, et videos 0:42 ja edasi pedaalib õnnetuskohale tuimalt üle sõidutee auto eest läbi teine pealtnägijast pedaalikuningas. Et sellise suhtumisega liikluses otseloomulikult kaugele (ühes tükis) ei jõua
See viiane ka seletab, et miks mõningatele ei ole ja ka ei saa autojuhilube välja anda ja nad peavadki (õnneks) rattasadulasse jääma.