03-06-2004, 19:47 PM
Update!
Pärast pikka vahet sai lõpuks tallinnas käidud. Mõned mugavusjupid(porilaud, peegel, suunad) ostetud ja lisaks veel minski 15 hambaline hammasratas.
Vanast 14 hambalisest oli saamas juba väga kulunud tähik. Kuna eelistan reisida kergelt kuid kaugele loodan et mul ei lähe vaja 14 hambalise jõudu.
Natuke oli vaja muukviiliga sobitamist et asi üldse võllile mahuks aga lõpuks läks. Üks mure oli veel - nimelt peab ettevaatlik olema et uus hammasratas oma teravate äärtega ketti ära ei sööks.
Minski karbussi (K65c) düüse poes ei olnud nii et kahjuks pean esialgu ilma toime tulema. Plaanisin natuke rammusamat düüsi osta et ka kõrgetel pööretel ja koos resokambriga säiliks korralik jahutus ja võimsus. Düüs mis hetkel peal on ei ole originaal, see vajas kinnitamiseks üsna palju keermeteipi. Õnneks töötab vähemalt ilusti...
Sumps jäi ka esialgu samaks.
9. juuni on ARK-i eksam, pärast seda avaneb eestimaa ja selle tsiklipoed koos vajalike jubinatega mulle natuke
Pärast pikka vahet sai lõpuks tallinnas käidud. Mõned mugavusjupid(porilaud, peegel, suunad) ostetud ja lisaks veel minski 15 hambaline hammasratas.
Vanast 14 hambalisest oli saamas juba väga kulunud tähik. Kuna eelistan reisida kergelt kuid kaugele loodan et mul ei lähe vaja 14 hambalise jõudu.
Natuke oli vaja muukviiliga sobitamist et asi üldse võllile mahuks aga lõpuks läks. Üks mure oli veel - nimelt peab ettevaatlik olema et uus hammasratas oma teravate äärtega ketti ära ei sööks.
Minski karbussi (K65c) düüse poes ei olnud nii et kahjuks pean esialgu ilma toime tulema. Plaanisin natuke rammusamat düüsi osta et ka kõrgetel pööretel ja koos resokambriga säiliks korralik jahutus ja võimsus. Düüs mis hetkel peal on ei ole originaal, see vajas kinnitamiseks üsna palju keermeteipi. Õnneks töötab vähemalt ilusti...
Sumps jäi ka esialgu samaks.
9. juuni on ARK-i eksam, pärast seda avaneb eestimaa ja selle tsiklipoed koos vajalike jubinatega mulle natuke