14-12-2018, 14:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2018, 14:49 PM ja muutjaks oli stihl.)
Peab ikka tahtmine olema, et mingit 4€ maksvat asja (Meyle) lasta treialil teha...
Ja pole sel plastflantsil viga midagi, peab lihtsalt vaatama, et metallpuksid sees oleks ja hirmsa jõuga kinni ei pooks. max 20Nm vist, keere läheb ilmselt alu sisse.
Survet hoiab sobivas mõõdus O rõngas.
Jahutusvedeliku kadumise põhjus diagnoosimisel ma ei panustaks mitte äraarvamismängu, vaid korralikku diagnostikasse. Ehk siis see lekkekoht tuleks üles leida ja asi korda teha, pole midagi hullkeerulist.
Kui kuskilt (salongikas kah mitte) ei leki, siis paisupaagile rõhukell külge ja õhtuks mingi bar sisse pumbata. Kui hommikuks ikka ei leki ja rõhk + vesi kadunud, siis jookseb läbi kaanetihendi mootorisse.
Käivitamiseg asama teema, kui ikka bensu järgi haiseb nagu vana karpabemm, siis leiab ju lekkekoha kah lihtviisil üles.
Seda ju keegi ei taha, et auto maha põleks?
.

Ja pole sel plastflantsil viga midagi, peab lihtsalt vaatama, et metallpuksid sees oleks ja hirmsa jõuga kinni ei pooks. max 20Nm vist, keere läheb ilmselt alu sisse.
Survet hoiab sobivas mõõdus O rõngas.
Jahutusvedeliku kadumise põhjus diagnoosimisel ma ei panustaks mitte äraarvamismängu, vaid korralikku diagnostikasse. Ehk siis see lekkekoht tuleks üles leida ja asi korda teha, pole midagi hullkeerulist.
Kui kuskilt (salongikas kah mitte) ei leki, siis paisupaagile rõhukell külge ja õhtuks mingi bar sisse pumbata. Kui hommikuks ikka ei leki ja rõhk + vesi kadunud, siis jookseb läbi kaanetihendi mootorisse.
Käivitamiseg asama teema, kui ikka bensu järgi haiseb nagu vana karpabemm, siis leiab ju lekkekoha kah lihtviisil üles.
Seda ju keegi ei taha, et auto maha põleks?
.