14-12-2018, 18:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2018, 13:38 PM ja muutjaks oli samodelkin.)
(11-12-2018, 18:55 PM)hardo Kirjutas: Siin oleks nüüd vaja mõnda LUAZ/UAZ/Iltis vms kõledama riistapuuga talvel sõitjate hinnangut.
No on kogemus UAZikutega. Nii bussilaadse tootega, kui „komandirskiga“
Asukoht Karaganda ja selle ümbrus. Talvel 30 – 38 kraadi külma. Et see oli normaalne.
Seda „komandirskit“ tuli korralikult soojustada. Põrandale umbes 20mm vilt (boss kirjutas kusagilt välja) Presendiosa ja uksed tuli kõik nende villaste sõduritekkidega soojustada. Õmblemist oli palju. Aga, et sõdur p e a b niikuinii kogu aeg tööd tegema, siis õmblustöö oli tunduvalt etem, kui lume rookimine... Žiguli salongisoojendus sai tahapingi alla veel lisaks pandud. Ka boss tõi kusagilt.
No ja selles, keskeltläbi 35 kraadises pakases, olin mina autos paradka väel. Sinel oli küll kaasas, aga vaja ei läinud. Terve päeva ja vahel ka öö takkajärgi sai (töötavas) autos veedetud. Ega siis polkovnik oma autojuhti kuhugi (sisse sooja) kaasa ei võta...
Aga, vot see bussilaadne toode... seda soojaks ei saanud. Eriti külmetasid varbad. Sinna liimi, või õmble mida tahad – too on ikka nii hõre, et tuul puhub sisse. Ka väljapoole sai tekkidest/presendist soojenduskott nina peale õmmeldud. Ei aidanud.
Nii, et jääb ainult edu soovida tolle soojamaa liikurmehhanismi talvekindlaks muutmisel.
NB! Ma pigem muretseksin talvise käivituse pärast.
Aga eks vanasti olid ju ka talved karmimad...
