15-12-2018, 21:58 PM
(15-12-2018, 12:33 PM)veix__ Kirjutas:(14-12-2018, 19:58 PM)tcumen Kirjutas: Küll on mul kälimees tegev rahvusvaheliste vedude vallas ja üks töökaaslane oli tegev mõned aastad tagasi.
Ja räägivad nagu ühest suust, et tänapäevase raskevedukijuhi töökoht on oluliselt vähem väsitavam, kui keskmist klassi perewaguuni roolis olla. Pikka otsa on rekka roolis kergem sõita, kui sõiduautoga.
Rahvusvaheliste vedude korral kus sõidad tundide kaupa mööda suuri maanteid- kindlasti. Eesti puhul ilmselt mitte kui vaja sõita teedel kus 2 veokit õieti kõvutigi ei mahu ja teekonnale jääb kümneid väikeseid ringteid.
Ei ole märkimisväärset vahet. Väikeste teede peal madala liiklusintensiivsusega on mõnikord paremgi.
Ja teed on meil Eestis tegelikult väga head. Sellise suurusega külade vahel (mida meil siin millegipärast linnadeks tituleeritakse) kipuvad mujal maailmas märksa kitsamad ja käänulisemad teed olema, lisaks ka madalamad kiiruspiirangud.
Ja meil saab asulatest suhtkoht hurraaga läbi põrutada, näiteks skandinaavias on väikeste linnade sissesõitudel tihti tõsised šikaanid. Ringteedest rääkimata.