16-12-2018, 16:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2018, 16:54 PM ja muutjaks oli r.i.h.o.)
Viskan õhku ühe hüpoteetilise küsimuse.
Kas vabalt hingavas mootoris, väljalaske kollektoris, ennem lambda andurit olev mõra võib mõjutada mootori tööd selles suunas, et mootoriaju keerab segu rikkamaks?
Hüpotees : mõrast siseneva lisa õhu tõttu arvab lambda andur, et segu maru lahja on ja siis julgelt kütust juurde annab.
Vastulause: samas peaks väljalaske kollektoris ju ümbritsevast õhurõhust suurem surve olema? See välistaks lisa õhu vl. kollektorisse pääsemise.
Vastulause vastulausele: samas gaasi jahtuvad vl. kollektoris suhteliselt kiirelt ja see tõttu väheneb nende ruumala e. maht. Mis omakorda annaks eelduse hõrenduseks ümbritseva õhurõhu suhtes?
Probleemi alge: tühikäigul on mootori heitgaasid tublisti üle lubatud normide, ent kõrgetel pööretel on samas normidesse mahtuvad.
Kas vabalt hingavas mootoris, väljalaske kollektoris, ennem lambda andurit olev mõra võib mõjutada mootori tööd selles suunas, et mootoriaju keerab segu rikkamaks?
Hüpotees : mõrast siseneva lisa õhu tõttu arvab lambda andur, et segu maru lahja on ja siis julgelt kütust juurde annab.
Vastulause: samas peaks väljalaske kollektoris ju ümbritsevast õhurõhust suurem surve olema? See välistaks lisa õhu vl. kollektorisse pääsemise.
Vastulause vastulausele: samas gaasi jahtuvad vl. kollektoris suhteliselt kiirelt ja see tõttu väheneb nende ruumala e. maht. Mis omakorda annaks eelduse hõrenduseks ümbritseva õhurõhu suhtes?
Probleemi alge: tühikäigul on mootori heitgaasid tublisti üle lubatud normide, ent kõrgetel pööretel on samas normidesse mahtuvad.