26-12-2018, 23:52 PM
Ilusad pildid aga tegelikult on nende taga palju rohkem kui, et tuiskame laki peale ja kõik onju nii!?
Tegelikult tähendas see seda, et algatuseks tuli teha põhjalik pesu ja puhastus siis "vigade parandus" ja ….
Lakkimine on lihtne nagu ma aru sain senikaua kui seda võtta lihtsalt pihustamisena AGA peale igat kihti tuleb see põhimõtteliselt kõik maha lihvida ja alustada uuesti
Ok see poleks kah kõige keerulisem sest sedasi ikka on tehtud ja tehakse edaspidi kah aga vaata kui mängu tulevad mingid lüngad mida täitma peab siis ….
Antud juhul tekis probleem, et lakk ei täitnud pinda ühtlaselt ja sisse jäid mingid pisikesed täpid/kraatrid teatud kohtadesse ja millede lahendamine võttis oma aja ja vajas spetsiaalseid materjale.
Ega ma seda ise ei tea kõike aga nii seda mulle on seletatud
Palju uusi töökogemusi on selle bussiga saanud nüüd juba päris paljud
alustades minu endaga kes nendest enne ei teadnud midagi aga sain detailideks lammutades rohkem teada kui oleks arvanud
ise sain ka liivapritsimise kogemuse, relakaga auto hakkimise kogemuse, pigimattide ja isolatsiooni paigalduse...
keevitaja sai auto keevitamise kogemuse mida põhimõtteliselt varem ei olnud
ma ei tea kas eeltöö maalrid mingi uue kogemuse said aga ….
kindlasti sai suure kogemuse nüüd Jarmo
ja olen aru saanud, et hr Wagoneer koos oma maalriga saavad samuti uue kogemuse lakkimise/lihvimise ja aukude parandamise kogemuse
PS. buss sai ostetud 2014 sügis
Tegelikult tähendas see seda, et algatuseks tuli teha põhjalik pesu ja puhastus siis "vigade parandus" ja ….
Lakkimine on lihtne nagu ma aru sain senikaua kui seda võtta lihtsalt pihustamisena AGA peale igat kihti tuleb see põhimõtteliselt kõik maha lihvida ja alustada uuesti
Ok see poleks kah kõige keerulisem sest sedasi ikka on tehtud ja tehakse edaspidi kah aga vaata kui mängu tulevad mingid lüngad mida täitma peab siis ….
Antud juhul tekis probleem, et lakk ei täitnud pinda ühtlaselt ja sisse jäid mingid pisikesed täpid/kraatrid teatud kohtadesse ja millede lahendamine võttis oma aja ja vajas spetsiaalseid materjale.
Ega ma seda ise ei tea kõike aga nii seda mulle on seletatud

Palju uusi töökogemusi on selle bussiga saanud nüüd juba päris paljud
alustades minu endaga kes nendest enne ei teadnud midagi aga sain detailideks lammutades rohkem teada kui oleks arvanud
ise sain ka liivapritsimise kogemuse, relakaga auto hakkimise kogemuse, pigimattide ja isolatsiooni paigalduse...
keevitaja sai auto keevitamise kogemuse mida põhimõtteliselt varem ei olnud
ma ei tea kas eeltöö maalrid mingi uue kogemuse said aga ….
kindlasti sai suure kogemuse nüüd Jarmo
ja olen aru saanud, et hr Wagoneer koos oma maalriga saavad samuti uue kogemuse lakkimise/lihvimise ja aukude parandamise kogemuse
PS. buss sai ostetud 2014 sügis
