04-06-2004, 11:31 AM
Väärt relv kui korda teha. Originaalmootor jääb jah natuke lahjaks( ülimadal surveaste, A66 pents) linnas kannatab sõita, aga kui maanteel on hea asfalt, võiks rohkem hobuseid taga olla. Originaalmootorit peaks ikka saama, kui KB ja Soovi jälgida, usun ,et laudalakkades neid vedeleb. Alternatiividega on keerulisem, Tuulal on küllalt loll mootori kinnitus, vahetus eeldab keevitustööd -- kuigi lõpptulemuse huvides oleks kasulikum mõni kobedam mootor külge aretada.
Mootori-swapil on üks jama, originaalil on elektristarter, kuradi hea on võtmest käima lasta. Võib-olla oleks kasulikum esilagu originaalmootorit forssides valmis ehitada ja siis tasapisi vaadata parema mota järele
Mootori-swapil on üks jama, originaalil on elektristarter, kuradi hea on võtmest käima lasta. Võib-olla oleks kasulikum esilagu originaalmootorit forssides valmis ehitada ja siis tasapisi vaadata parema mota järele