28-12-2018, 12:17 PM
Tore lugeda et ka meie maal tegeletakse sellise tõsisema ehitamise mitte kuidagi millestki kokkuladumisega.
Siin lõunas ka püüame ehitada kuid vähe teise eesmärgiga.
Nimelt käidi välja idee minna venesse traktoriga võidu sõitma.
Seda küll vabalthingava mootoriga aga pööret peab ta ikka kannatama ja lõpus ei tohi ära lämbuda.
Hetkel on mingeid juppe juba varutud, kuid midagi on puudu ka.
Plokiks tuleb 50 plokk sest tundub paremast materjalist olevat.
Kepsud on lihtsalt saledamad ja ilusamad välja otsitud ja niipalju kergemaks tehtud kui võimalik.
Kolvid on uued originaalkolvid, millel on põlemiskamber täis keevitatud ja treitud umbes sellised kui pildil aga põlemiskamber on madalam ja keskmine tipp jääb pihusti otsast 6mm kaugusele.
Seestpoolt on muidugi kergemaks freesitud niipalju kui mõistlik tundus.
Kaas sai uued klapipesad ja nüüd ulatuvad klapid kaanest 2 mm välja ning kolvil on süvendid.
Lisaks said väljalaskeklapid 5mm suuremad miskilt Scania mootorilt.
Klapivedrud said ka Komatsu mootorilt võetud ja hindaks need kolmandiku tugevamaks originaalist.
Pihustiotsad on Iveco päritolu 5 auguga, kuid ava läbimõõtu hetkel ei tea ütelda.
Igatahes sobisid nad originaalpihustisse nagu valatud sest kuskilt on venelased selle pihusti ju maha teinud.
Praegu on see komplekt metsatraktori peal loomkatseteks ja vahe on ikka suur originaaliga.
Kui ennem ajas ta korralikult musta koormuse all siis selle komplektiga ei olnud mingit suitsu muidu kui käivitamisel korra viskas.
Küttekruvi sai 2,5 pööret sissepoole keerata enne kui mingit suitsu nägema hakkas ja jõudu on rohkem kui tehase turbomootoril.
Pöördeid sai 3500 keeratud ja rohkem enam pumpa tuunimata ei saa sest regulaatori vihid on nii rasked et venitavad vedru välja.
Kindlasti ei lase originaal õhupuhasti piisavalt õhku läbi sest 3000 pöörde peal läheb filtri ummistumise tuli põlema.
Siin lõunas ka püüame ehitada kuid vähe teise eesmärgiga.
Nimelt käidi välja idee minna venesse traktoriga võidu sõitma.
Seda küll vabalthingava mootoriga aga pööret peab ta ikka kannatama ja lõpus ei tohi ära lämbuda.
Hetkel on mingeid juppe juba varutud, kuid midagi on puudu ka.
Plokiks tuleb 50 plokk sest tundub paremast materjalist olevat.
Kepsud on lihtsalt saledamad ja ilusamad välja otsitud ja niipalju kergemaks tehtud kui võimalik.
Kolvid on uued originaalkolvid, millel on põlemiskamber täis keevitatud ja treitud umbes sellised kui pildil aga põlemiskamber on madalam ja keskmine tipp jääb pihusti otsast 6mm kaugusele.
Seestpoolt on muidugi kergemaks freesitud niipalju kui mõistlik tundus.
Kaas sai uued klapipesad ja nüüd ulatuvad klapid kaanest 2 mm välja ning kolvil on süvendid.
Lisaks said väljalaskeklapid 5mm suuremad miskilt Scania mootorilt.
Klapivedrud said ka Komatsu mootorilt võetud ja hindaks need kolmandiku tugevamaks originaalist.
Pihustiotsad on Iveco päritolu 5 auguga, kuid ava läbimõõtu hetkel ei tea ütelda.
Igatahes sobisid nad originaalpihustisse nagu valatud sest kuskilt on venelased selle pihusti ju maha teinud.
Praegu on see komplekt metsatraktori peal loomkatseteks ja vahe on ikka suur originaaliga.
Kui ennem ajas ta korralikult musta koormuse all siis selle komplektiga ei olnud mingit suitsu muidu kui käivitamisel korra viskas.
Küttekruvi sai 2,5 pööret sissepoole keerata enne kui mingit suitsu nägema hakkas ja jõudu on rohkem kui tehase turbomootoril.
Pöördeid sai 3500 keeratud ja rohkem enam pumpa tuunimata ei saa sest regulaatori vihid on nii rasked et venitavad vedru välja.
Kindlasti ei lase originaal õhupuhasti piisavalt õhku läbi sest 3000 pöörde peal läheb filtri ummistumise tuli põlema.