28-12-2018, 13:17 PM
15 rummi jaoks ei ole jah vist väga mega investeeringut vaja teha. Vennaga vedasime kunagi oma talvepuud metsaäärde ise ehitatud kommejandiga.
Ka praegu leiab see masin kasutust kui vaja kusagilt kaugemalt mõni nott välja tuua mille jaoks ei taha traktorit puude vahele ajada kuna oleks vaja rajada spets väljaveotee, et trakats liikuma pääseks.
Masin ise põhines IŽ-i pikemaks tehtud raamil kolmerattaliseks tehtuna. Alla olid IŽ-i topeltrattad. Taga mosse differ ketiratta peale tehtuna ja peal mingi hiinlase 110 kuubikune mootor. Peale mahtus ca pool rummi pooleteise meetrisi notte. Ronis hästi ja pööras hästi. Meie mägisel maastikul võttis selliseid tõuse koormaga, et puud pidi rihmaga kinni tõmbama muidu jooksid puud kastist maha. Kunagi mingis teemas panin isegi sellest šedöövrist pildi siia aga ei mäleta kuhu. Märkimisväärne oli veel see, et apastraadi ehitamiseks kasutati eranditult kolahunnikust võetud materjali. Maksis ainult keevitusvool.
Ka praegu leiab see masin kasutust kui vaja kusagilt kaugemalt mõni nott välja tuua mille jaoks ei taha traktorit puude vahele ajada kuna oleks vaja rajada spets väljaveotee, et trakats liikuma pääseks.
Masin ise põhines IŽ-i pikemaks tehtud raamil kolmerattaliseks tehtuna. Alla olid IŽ-i topeltrattad. Taga mosse differ ketiratta peale tehtuna ja peal mingi hiinlase 110 kuubikune mootor. Peale mahtus ca pool rummi pooleteise meetrisi notte. Ronis hästi ja pööras hästi. Meie mägisel maastikul võttis selliseid tõuse koormaga, et puud pidi rihmaga kinni tõmbama muidu jooksid puud kastist maha. Kunagi mingis teemas panin isegi sellest šedöövrist pildi siia aga ei mäleta kuhu. Märkimisväärne oli veel see, et apastraadi ehitamiseks kasutati eranditult kolahunnikust võetud materjali. Maksis ainult keevitusvool.
Aquila captas non muscas.