04-06-2004, 16:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2004, 16:18 PM ja muutjaks oli Aspelund.)
Paar kiiret meili Riia vanaautomuuseumi on taas mind natuke edasi aidanud. Eeldatavalt on mu aparaat valmistatud 1966.aastal, kuid täpsema dateeringu otsimine praegu käib. Lätlastel on ka endal üks vana Raf varus, mudel 977E, kuid nagu nad kirjutasid, ei ole selle hetkeolukord minu omast parem.
Veel on tõenäoline, et ninaplekk ja esiuksed on mu mudelil hilisemad, laenatud kas hiliselt Raf-977DM-lt või siis ERAZ-lt. Sellele näivad viitavat ka ninaplekki pressitud süvend ja ustesse pressitud ribad. Vale on ka 2140 armatuur, tegelikult peaks seal olema 412 oma.
Siin http://www.pilt.ee/view/109618/4/ näeb ka paari originaalpilti RAF-i tehasearhiivist, mis praegu on osaliselt muuseumi käes. Kopeerimise vältimiseks trükkisin ma sinna muuseumi nime peale. Visuaalse pildi masinatest siiski saab.
Asp
Veel on tõenäoline, et ninaplekk ja esiuksed on mu mudelil hilisemad, laenatud kas hiliselt Raf-977DM-lt või siis ERAZ-lt. Sellele näivad viitavat ka ninaplekki pressitud süvend ja ustesse pressitud ribad. Vale on ka 2140 armatuur, tegelikult peaks seal olema 412 oma.
Siin http://www.pilt.ee/view/109618/4/ näeb ka paari originaalpilti RAF-i tehasearhiivist, mis praegu on osaliselt muuseumi käes. Kopeerimise vältimiseks trükkisin ma sinna muuseumi nime peale. Visuaalse pildi masinatest siiski saab.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!